זה השלט (אב טיפוס) החדש של ה- PlayStation 4

נחשפה תמונה ראשונה של אב טיפוס לשלט קונסולת הדור הבא של סוני-PS4. (עדכון)– תמונה נוספת של הבקר PS4 נחשפה היום, פרטים בסוף הידיעה למטה.

סוף סוף יש לנו תמונה אמיתית של איך נראה הבקר של קונסולת ה-PS4, לפחות גרסה מוקדמת שלו. תצלום של בקר הפלייסטיישן 4, פורסם על ידי האתר Destructoid, שמציע הצצה ראשונית לכמה מהשינויים האפשריים ל DualShock של הדור הבא. אישורים לתמונה מכמה גורמים, מאמתים כי אכן מדובר בבקר של ה-PS4, בשלב האב הטיפוס, ולא בסוג של זיוף.

ps4_controller
תמונת האב טיפוס שנחשפה

הבקר שמופיע בתמונה כולל סוג של משטח מגע, בדומה לשמועות שצצו בעבר, כמו גם רמקול ו / או מיקרופון, מעל כפתור ה-"Home". בר אחורי זוהר כחול, שדומה לאור שבבקר ה-PlayStation Move של סוני, מופיע בחלק העליון בתמונה.

זוג המקשים האנלוגים (dual analog sticks) קעורים יותר לעומת השלט שאנחנו מכירים מה PS3, הקונסולה הנוכחית.

ps4--SONY-שלט
קרדיט: NeoGAF) Beermeister)

דיווחים מהאתרים Kotaku ו IGN, גם כן מצביעים על כך שהבקר הוא אכן אב טיפוס של הדבר האמיתי, הפלייסטיישן 4. אולם, כמו בכל מוצר בשלב האב טיפוס, הגרסה הסופית עשויה להשתנות ולקבל צורה אחרת.

עדכון- 16/02/2013: 

תמונה נוספת של בקר ה-PS4 נחשפה היום דרך neogaf, התמונה חושפת שלט זהה, וניתן לראות כי הידיות האחיזה מעט ארוכות יותר מהבקר של PS3 וכי ארבעת המקשים הבסיסיים מימין, מעט מחוספסים ועגלגלים (אקסבוקס סטייל?)

Take a look at the next PlayStation's prototype controller update second photo
קרדיט: NeoGAF

בעוד 5 ימים, סוני צפויה להכריז במסיבת עיתונאים בניו-יורק, על קונסולת הדור הבא שלה, PS4.

מקור: Destructoid

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

כל עוד יהיה נוח לא מענין אותי איך הוא נראה

מה שנכון נכון!

2
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x