(שמועה) Battlefield 4 ייחשף הערב

EA כבר מכינה את הקרקע לכותר הבא בסדרת בטלפילד,  Battlefield 4, וכבר מציגה אותו לקמעונאים.

"זכיתי להציץ  Battlefield 4 היום וכל מה שאני יכול לומר הוא WOW. תודה לEA שאפשרו לי להציץ. לא יכול לחכות שכולכם תראו  אותו ", את זה אמר מנכ"ל רשת חנויות המשחקים הגדולה בעולם Gamestop, פול ריינס.

BF4 GAMESTOP

מסתבר ש EA כבר מתחילה להציג משהו מהמשחק לחלק מהקמעונאים הגדולים. בתגובה לציוץ של פול, הטוויטר של אוריג'ין ציטט אותו ובנוסף הכריז: "BF4 is coming".

battlefield-4_origin-tweet

בתחילת החודש, במהלך שיחת הועידה למשקיעים, אמר פרנק ג'יביו, מנהל בכיר בחברה: "יש לנו כותר Battlefield שמתוכנן לשנה הבאה..אבל אנחנו לא במצב כרגע לדבר על תכניות הפיתוח שלנו לטווח הארוך". בנוגע לחשיפה רשמית למשחק (באטלפילד), הוא אמר: "זה יקרה במהלך 90 הימים הבאים שבם נציג לכם מידע על באטלפילד". סביר להניח כי מדובר ב- Battlefield 4 שישוחר אפילו בסוף השנה, אולי. על פי השמועות האחרונות, הפלייסטיישן 4, כמו ה- Xbox 720, תושקנה בסוף השנה.

מוקדם יותר הבוקר, פורסמה בפורום facepunch תמונה שהועלתה לאתר PCGamesN, שלא מותירה הרבה ספק. התמונה הציגה ספירה לאחור (15 שעות) לאירוע הגדול של סוני, כשברקע תמונה חתוכה שלקוחה ממשהו שקשור לבטלפילד. הידיעה הוסרה באורח פלא. אך מזל שיש שיטות לחזור אחורה:

BF4-PS4

נחזור לציוץ הטוויטר של Origin. בציוץ הוזכר איזשהו מבצע, ואכן קיימים הרגע מבצעים חדשים למשחק Battlefield 3, אולי לקראת החשיפה שלו הערב. בקרוב נזכה גם לשחרורו של ה-DLC האחרון בסדרה, End Game.

BF3 מבצע

בעוד 4 שעות בדיוק (01:00 שעון ישראל), סוני צפויה להכריז במסיבת עיתונאים בניו-יורק על ה PS4, קונסולת הדור הבא שלה. הולך להיות חם בניו-יורק.

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x