(שמועה) קונסולת ה- Xbox 720 תושק בתקופת החגים 2013

אחרי הפתיחה המבטיחה יחסית של קונסולת ה-Wii U החדשה, שאפשר להגדיר אותה כקונסולה הראשונה מהדור הבא, נותרנו עם שתי קונסולות מזקנות שעדיין לא עברו לדור הבא. סוני עם ה PS3 שאין הרבה מידע על אם, ומתי תושק הקונסולה הבאה (PS4), אך יש מעריכים כי הכיוון הוא לשנת 2014 ואחרונה "חביבה" מיקרוסופט. החברה אמנם מכרה הכי הרבה קונסולות בארה"ב במבצעי ה- Black Friday אבל יודעת שהקונסולה הנוכחית שלה נמצאת כבר בערוב ימיה ומשחקים חדשים כבר לא עובדים חלק, תהיה חייבת להכריז בחודשים בקרובים על קונסולת הדור הבא שלה. השם הלא רשמי של הקונסולה הוא Xbox 720, או Durango, שם הקוד.  

אתמול דווח כי למקור מכובד באתר של בלומברג יש מידע חדש. הדיווח הוא כי הקונסולה הבאה של החברה עתידה להגיע בתקופת החגים של שנה הבאה- 2013. ולמי שזוכר, מועד זה הינו שנתיים מוקדם יותר מההצהרה המקורית של החברה.

כזכור, בשנת 2005 השיקה מיקרוסופט את Xbox 360 והצהירה ואף התחייבה שבעשור הקרוב (עד 2015) היא תדאג לפתח ולתמוך בקונסולה עד שתשיק קונסולה חדשה (הצהרה נגררת דומה מצד סוני ב-2006 עם ה- PlayStation 3). מקורות פנימיים מדווחים כי החברה עדיין לא בטוחה אם כדאי להכריז על הקונסולה באירוע פרטי או גדול של מיקרוסופט או אולי בתערוכת ה-E3 השנתית שתתקיים בחודש יוני. יכול מאוד להיות שמיקרוסופט מתכננת להשיק, כמו נינטנדו השנה, את הקונסולה בתקופת המבצעים ב-Black Friday או אולי היא מבשלת כותר המשך להיילו 4,  שם זמני- HALO 5, ומתכננת להשיק אותו ביחד עם הקונסולה הבאה באירוע נוסף שישבור שיאים.

בינתיים נמתין להכרזות רשמיות של סוני ושל מיקרוסופט.


כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x