סוני תחשוף ב-20 לפברואר את ה- PlayStation 4

ps4 meeting

חברת סוני צפויה לחשוף ב- 20 לחודש, את קונסולת הדור הבא שלה- PS4, במסיבת עיתונאים בניו-יורק. כך מדווח אתר החדשות הכלכלי The Wall Street Journal.

החברה שחררה במפתיע, סרטון בן 45 שניות המזמין גיימרים “לצפות בעתיד”. העתיד הוא ממש קרוב, פחות משלושה שבועות מהיום. על פי הדיווח, תכונות חברתיות וחוויית המשתמש יהיה שניים מנקודות המפתח שסוני תתמקד בהן בהכרזת קונסולת הפלייסטיישן החדשה, להבדיל מההכרזה הקודמת, שהתמקדה בעיקר בחומרה.

למרות שהדיווחים האחרונים, הביאו להנחה כי החברה תכריז על הקונסולה לאחר הרבעון הראשון של השנה, הוול סטריט ז’ורנל , שהוא אתר חדשות כלכלי מהגדולים והחשובים בעולם, סמוך ובטוח כי מסיבת העיתונאים שסוני תקיים החודש, היא ההכרזה שכולם מחכים לה. אין כרגע מידע אם אכן החברה תחשוף גם את השלט החדש, אם יהיה כזה.

ps4-logo

מבחינה שיווקית, הכרזה מוקדמת מהצפוי, עשויה אולי לפגוע במכירות של הקונסולה הנוכחית. להזכירכם, בחודש מרץ, החברה תשחרר את הלהיט הכי גדול שלה השנה- God of War: Ascension. אבל, היא לפחות דאגה לחשוף באנדל משתלם במיוחד, לכל המהססים.

נכון לרגע כתיבת שורות אלה, המפרט הטכני של ה- PS4, המעודכן ביותר הוא:

  •  זיכרון פנימי: 8GB
  •  זיכרון וידאו: 2.2 GB
  •  מעבד: 4x Dual-Core AMD64 “Bulldozer”, 1.6GHz
  •  כרטיס מסך: AMD R10xx w/Liverpool תמיכה ב- DirectX 11
  •  יציאות: 4x USB 3.0, 2x Ethernet
  •  פורמט דיסק : Blu-Ray
  •  שטח אחסון: 160GB נפח מינימלי.
  •  אודיו: HDMI & Optical, 2.0, 5.1 & 7.1 channels, headphone jack
 בחודש שעבר, האתר VGleaks חשף את מה שהוא כינה, המפרט הטכני המלא של ה- Xbox 720. אז בכדי לעשות קצת סדר, הנה טבלה / רשימה המשווה את שתי הקונסולות והמפרט הטכני שידוע עד כה, או אם תרצו- Xbox 720 vs. Playstation 4:

Xbox 720 ” Durango”:

PlayStation 4 ” Orbis”:

זיכרון פנימי: 8GB DDR3. זיכרון וידאו: לא ידוע. מעבד: 8 ליבות x64 ,1.6GHz. כרטיס מסך: Custom 800MHz, 12 Shader Cores. יציאות: USB 3.0, Ethernet. פורמט דיסק: Blu-Ray. שטח אחסון: לא ידוע. אודיו: HDMI & Optical.זיכרון פנימי: 8GB. זיכרון וידאו: 2.2GB. מעבד: 8 ליבות x64 AMD. כרטיס מסך: AMD R10xx, 18 Shader Cores. יציאות: 4x USB 3.0, 2x Ethernet. פורמט דיסק: Blu-Ray. שטח אחסון: 160GBאודיו: HDMI & Optical.
אתם גם מוזמנים להצביע בסקר שלנו: “מי תהיה לדעתכם מלכת הקונסולות של הדור הבא?”.

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות

מחכה בקוצר רוח