מכירה מוקדמת של הפלייסטיישן 5 (PS5) בישראל החלה

המכירה מוקדמת לקונסולת הדור הבא מבית סוני, ה-PlayStation 5 החלה בישראל מוקדם מהצפוי וישפאר מעדכנת את רשימת המשווקים המורשים


קונסולות המשחקים של הדור הבא של סוני יושקו בעולם בנובמבר הקרוב, והמכירה המוקדמת בעולם כבר החלה וגם בישראל, מוקדם מהצפוי. החל מיום שישי, ה-25 בספטמבר, יבואנית פלייסטיישן בישראל, ישפאר מעדכנת כי המכירה המוקדמת ל-PlayStation 5 החלה. כבר מהיום תוכלו להזמין את אחת משתי גרסאות ה-PS5 הזמינות עם אחריות היבואן הרשמי – חברת ישפאר (רשימת המשווקים המורשים). מחירה בישראל של קונסולת ה-PS5 החדשה יעמוד על מחיר התחלתי של 1,999 ש"ח עבור הגרסה הדיגיטלית ובמחיר של 2,499 ש"ח עבור הגרסה הרשמית, הכוללת את כונן הבלו-ריי. אספקת קונסולות ה-PS5 תחל ב-19.11.2020.

הפלייסטיישן 5 – מכירה מוקדמת החלה בישראל

המכירה המוקדמת של קונסולות הפלייסטיישן 5 מגיעה ימים בודדים לאחר פתיחתה של המכירה המוקדמת לקונסולות ה-Xbox Series X וה-Xbox Series S המתחרות של מיקרוסופט במחירים של 1350 ש"ח ו-2200 ש"ח, בהתאמה.

סוני חשפה לאחרונה את  התוכן באריזת ה- PS5 ובאריזת מהדורת ה-PS5 הדיגיטלית. בתוך האריזה תמצאו את בקר DualSense, בסיס לקונסולה, כבל HDMI, כבל חשמל, כבל USB ו-PS5 עם כונן SSD בנפח 825GB, ו- Astro’s Playroom מותקן בה מראש. אריזת הפלייסטיישן 5:

ה- PS5 מגיעה עם מפרט טכני מתקדם וחזק הרבה יותר מהקונסולה הנוכחית, PS4, בדומה לקונסולה הבאה מבית מיקרוסופט, ה-XSX הבדלי החומרה על הנייר, לא תמיד מעניקים תמונה אמיתית. הצדקת הריצה לעבר משחקים ברזולוציית 8K תתחוור לנו רק בנובמבר.

אריזת הפלייסטיישן 5 הדיגיטלית:

להלן המפרט הטכני המלא של קונסולת הפלייסטיישן 5 (PS5):

  • מעבד: 8 ליבות מבוסס Zen 2 של חברת AMD ובמהירות 3.5GHz
  • מעבד גרפי: 10.28 TFLOPs,
    36 CUs במהירות 2.23GHz
  • ארכיטקטורת מעבד גרפי: Custom RDNA 2
  • זיכרון פנימי: 16GB GDDR6 / 256-bit
  • רוחב פס זיכרון: 448GB/s
  • נפח אחסון פנימי: Custom 825GB SSD
  • אחסון (הניתן להרחבה): NVMe SSD
  • אחסון חיצוני: USB HDD support – למשחקי PS4 בלבד
  • דיסק אופטי: 4K UHD Blu-ray

לקריאה נוספת:

המכירה המוקדמת של קונסולות הפלייסטיישן 5 מגיעה מספר ימים לאחר הפתיחה של המכירה המוקדמת לקונסולות מהדור הבא של מיקרוסופט ה-Xbox Series X וה-Xbox Series S במחירים של 1350 ש"ח ו-2200 ש"ח, בהתאמה. חברת מיקרוסופט הכריזה רשמית על המחיר ומועד השקה של Xbox Series S במחיר של 300 דולר וקונסולת הדגל Xbox Series X. היא גם סיפקה לנו את מחיר ה-Xbox Series X שתעלה 500 דולר ותושק ברחבי העולם לצד ה-Series S החל מה-10 בנובמבר, השקה עולמית ובישראל. ומה יהיה המחיר בישראל? הגרסה הזולה-יותר ( Xbox Series S) תעלה בארץ 1,349 שקלים והגרסה הראשית (Xbox Series X) תעלה בישראל 2,199 שקלים.


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות