מחירי הפלייסטיישן 5 (PS5) בישראל נחשפו וגם האריזה

ב-19 בנובמבר, שתי הקונסולות החדשות של סוני יגיעו למדפים ברחבי העולם וגם לישראל והמחירים: 2,499 שקלים ל-PS5, הקונסולה הראשית, ו- 1,999 שקלים לגרסה ללא כונן. ומה המחיר של האקסבוקס SX?


אתמול חשפה סוף סוף סוני את מחיריהן של קונסולות הדור הבא שלה, הפלייסטיישן 5 וגם את תאריכי ההשקה. שתי הקונסולות החדשות, ה-PS5 וה-PS5 הדיגיטלית יושקו ב-12 בנובמבר בארה"ב, קנדה ויפן וב-19 בנובמבר לשאר העולם, כולל ישראל.  חברת ישפאר, היבואנית הרשמית של הפלייסטיישן בישראל, מסרה כי המחירים בישראל יעמדו על 2,499 שקלים ל-PS5 ו-1,999 שקלים לגרסה הדיגיטלית.

מדובר בתמחור אגרסיבי אל מול היריבה הוותיקה, מיקרוסופט. שתי החברות מציעות את קונסולת הדגל של הדור הבא שלהם במחיר זהה, 500 דולרים. התחזיות היו למחיר של 599 דולרים לשתי הקונסולות הראשיות והצרכנים רק יכולים להיות מרוצים מהתמחור הנמוך באופן יחסי.

פלייסטיישן 5- הקונסולה ושלל האביזרים

בתמונה בראש הכתבה, אתם יכולים לראות את התמונה הראשונה של אריזת הפלייסטיישן 5. התוכן באריזת ה- PS5 ובאריזת מהדורת ה-PS5 הדיגיטלית נחשף בשבוע החולף. בתוך האריזה תמצאו את בקר DualSense, בסיס לקונסולה, כבל HDMI, כבל חשמל, כבל USB ו-PS5 עם כונן SSD בנפח 825GB, ו- Astro’s Playroom מותקן בה מראש. אריזת הפלייסטיישן 5 הדיגיטלית, יפה יותר לטעמנו:

מחיר האקסבוקס בישראל -Xbox Series X

חברת מיקרוסופט הקדימה את סוני בשבוע שעבר והכריזה רשמית על המחיר ומועד השקה של Xbox Series S במחיר של 300 דולר וקונסולת הדגל Xbox Series X. היא גם סיפקה לנו את מחיר ה-Xbox Series X שתעלה 500 דולר ותושק ברחבי העולם לצד ה-Series S החל מה-10 בנובמבר, השקה עולמית ובישראל. ומה יהיה המחיר בישראל? הגרסה הזולה-יותר ( Xbox Series S) תעלה בארץ 1,349 שקלים והגרסה הראשית (Xbox Series X) תעלה בישראל 2,199 שקלים.


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות