אירוע Xbox 20/20: כל המשחקים שמייקרוסופט חשפה ל-Xbox Series X

אירוע הלייב סטרים הסדרתי של מייקרוסופט יצא לדרך עם שלל משחקים שצפויים להגיע לקונסולת הדור הבא שלה- Xbox Series X

בחג המולד הקרוב הולכות להגיח לשוק שתי הקונסולות של הדור הבא, מבית סוני (PS5) ומבית מייקרוסופט, Xbox Series X. ה-Live Livream של מייקרוסופט, הראשון בסדרה חודשית של מצגות בסגנון נינטנדו דיירקט שהחברה מכנה בשם Xbox 20/20, הציגה מספר משחקי Xbox Series X מצד שותפיה לצד שלישי, כשהבולט בהיעדרותו הוא Halo Infinite. מערך המשחקים שהוצגו היה מגוון ופוצל על פי כמה ז'אנרים, אם כי ההבטחה לשלל טריילרים הכוללים משחקיות עבור כמה מהכותרים הייתה מעט מוגזמת ועדות לכך היא מספר הדיסלייקים לסרטון המצגת (בתחתית הכתבה), עם זאת, היו כמה הכרזות משחק מפתיעות שלא ציפינו להן. רוב המשחקים שהוצגו ויוצגו, מגיעים גם עם תמיכה ב-Smart Delivery, לכומר, אם רכשתם את המשחק עבור קונסולת ה-Xbox One, תוכלו לשחק אותו בגרסה משופרת יותר בקונסולה החדשה, ה-Xbox Series X.

Dirt 5

חברת קומסטרס הפתיעה עם הכרזה על משחק חדש בסדרת המירוצים המשובחת שלה, ו-Dirt 5 פשוט נראה נפלא ויככבו בסיפור שלו נולן נורת' וטרוי בייקר:

Scorn

חווית אימה אימתנית המסופרת במבנה לא לינארי כשעליכם לחקור עולם לא מוכר עם תגליות מפחידות.

Second Extinction

משחק יריות מגוף ראשון חדש מהאולפן השוודי Avalanche, (סדרת Just Cause). ב"הכחדה שנייה", כדור הארץ הוכרע ויצורי הדינוזאורים מסתובבים חופשיים. בעזרת סקוואד אתה יכול לנסות להשתלט בחזרה על כדור הארץ ולשחוט את הפולשים.

Bright Memory: Infinite

משחק יריות מגוף ראשון מרשים מאוד ויזואלית מהסטודיו של FYQD, סטודיו של אדם אחד שהחליט ליצור משחק לבד (!). כסוכן של הארגון לחקר המדע העל-טבעי (SRO), אתם הולכים לחקור שינויים גדולים בשמי העולם בשנת 2036, ובעוד שהעתיד עמוס בטכנולוגיה נרחבת, אירועים מוזרים דורשים את תשומת ליבך – אולי משהו מאיים על העולם נמצא ממש מתחת לרדאר…

Chorus

אקשן בחלל שמתמקד בעיקר בקרב חלליות מפתיע, לאוהבי הז'אנר זה מסתמן כהבטחה גדולה, שתגיע ב-2021

Madden 21

פטריק מאהומס הופיע במצגת כדי לשתף אותנו בפרטים על המשחק הבא בסדרה מבית EA, הלא הוא- Madden 21. כצפוי, המשחק מגיע ל- Xbox Series X. המשחק לא תומך ב-Smart Delivery.

Assassin's Creed Valhalla

המשחק הבא בסדרת ההנקשות מבית יוביסופט שזכה לחשיפה מאוד מרשימה לאחרונה, הולך לככב גם בקונסולה הבאה מבית מייקרוסופט. מעריצים שציפו לקבל קטעי גיימפליי מ-Assassin's Creed Valhalla, יצאו מאוכזבים, כי למרות קרבות מרשימים ודברים מגניבים שהמפתחים תיארו בפנינו אודות היכולות של הקונסולה בנוגע למשחק, לא ראינו כמעט שום דבר חדש:

Yakuza: Like a Dragon

המשחק "יאקוזה: כמו דרקון" מבית סגה, שוחרר כבר ל-PS4 וצפוי להיות כותר השקה לקונסולה הבאה של מייקרוסופט:

Scarlet Nexus

הטריילר לסקרלט נקסוס מבית נמקו-בנדאי הציג אויבים בשם "האחרים", שלא יכולים להיפגע באמצעים מסורתיים אלא רק בכוחות מיוחדים יכול ארגון "OSF" להציל את העולם. הדמות הראשית היא נער יפני עם כוחות טלקינזיס בעיר עתידנית:

The Ascent

The Ascent הוא משחק יריות סייבר-פאנק איזומטרי  בעולם בדיוני עתידני ששמזכיר משחקים כמו דיאבלו, Alienation, ו- Warhammer 40K: Inquisitor – Martyr:

The Medium

כותר אימה פסיכולוגי שמציג אישה שלרגע קיבלה צילום אולטרסאונד על תינוק שטרם נולד וברגע אחרי מתפללת בתוך כנסייה ריקה. הזיות, אימה ומסתורין בטריילר מפתיע עם פסקול מאוד מבטיח:

Call of the Sea

משחק הרפתקאות צבעוני ומצויר, אך עם זאת מסתורי – Call of the Sea מביא את סיפורה של אישה המחפשת אחר בעלה הארי. הסיפור מתרחש בשנות ה -30 בדרום האוקיאנוס השקט, והוא מלא בשפע של סודות ותגליות.

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2

חברת פרדוקס אינטראקטיב ביחד עם שותפיה למשחק, הציגה טריילר חדש למשחק התפקידים/הרפתקאות Bloodlines 2, ובו תגלו עולם מתפתל, לחימה מהירה, והחופש שתצטרכו בכדי לעצב את ה"תפאורה" במשחק לגחמה שלכם.


לצפייה בכל האירוע הראשון של Xbox 20/20:

 

 


 

 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות