Xbox 720 יחייב חיבור קבוע לאינטרנט?

שמועה חדשה גורסת כי קונסולת הדור הבא של מיקרוסופט- Xbox 720, תחייב חיבור קבוע לאינטרנט ותחסום משחקים משומשים.

מפרט טכני 720 אקסבוקס
לחצו למפרט טכני מלא ל- Xbox720

שמועות חדשות על קונסולת Xbox 720, שעדיין לא הוכרזה, גורסות כי החברה תחייב את משתמשיה להיות מחוברים לאינטרנט. מקור חסוי נידב את המידע לאתר/מגזין Edge וגילה כי הפלטפורמה החדשה תדרוש חיבור לאינטרנט כדי לתפקד ושגרסה חדשה של Xbox Live תהיה מרכיב "בלתי נפרד" מהפלטפורמה החדשה של מיקרוסופט. למרות שמיקרוסופט הכריזה בעבר כי היא "מחויבת לחלוטין" לפונקציונליות מקוונת לקונסולה שלה, משחקים עדיין יוצעו בצורה פיזית, אמר המקור. כלומר, על גבי פורמט Blu-Ray, שיאפשר קיבולת של עד 50GB.

בנוסף, משחקים עבור המערכת החדשה יושקו עם קודי הפעלה (סיריאלים?) , מה שעולה בקנה אחד עם דיווח מהשנה שעברה, שטען כי ה-Xbox 720 יאפשר לחסום משחקים משומשים בדרך כלשהי, ובדומה לפטנט החדש שרשמה סוני. אנליסטים בכל מקרה, לא מאמינים שזה סביר. המקור גם טוען כי מיקרוסופט תשיק את הקונסולה החדשה עם גרסה חדשה לקינקט, "Kinect V2", שעשויים לתמוך ב-4 שחקנים, תמיכה בגוף מלא ותאפשר לשחקנים לשבת בזמן משחק. בנוסף, טכנולוגיה זו היא בעלת יכולת להסתגל לחדרי מגורים של השחקנים, כלומר הם לא יצטרכו להזיז את הרהיטים לחוויה אופטימלית.

ps4-vs-xbox-720-600x300-512x256

בעוד שבועיים, חברת סוני צפויה להכריז על קונסולת הדור הבא שלה, הפלייסטיישן 4. מסיבת העיתונאים המיוחדת שהחברה הכריזה עליה, תתקיים בתאריך 20.02.2013 בניו-יורק. סיכוי טוב שנזכה סוף סוף להכרזת ה- PS4.

בינתיים אתם מוזמנים להצביע בסקר: "מי תהיה מלכת הקונסולות של הדור הבא?"

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות

שימותו כל עלובי ה-DRM למיניהם.
מי יקנה קונסולה עם חיבור אינטרנט קבוע?
יש גבול!