Rise of the Ronin מתקשה להחזיק 60FPS

משחק האקשן תפקידים הבלעדי של סוני הצפוי לצאת בשישי הקרוב, חווה קשיי ביצועים

Rise of the Rōnin הוא המשחק הגדול הבא לפלייסטיישן, משחק אקסקלוסיבי שיושק בלעדית ל-PS5. מכניקת הלחימה והאלמנטים של המשחק הזה התקבלו יפה בסיקורים מוקדמים, אבל קשה לומר את אותו הדבר לגבי הגרפיקה שלו.

המשחק מפותח על ידיד האולפן היפני Team Ninja, שאחראי על משחקים כמו Ninja Gaiden, Dead or Alive ו-Nioh. למרות הגרפיקה המעט מיושנת של המשחק, עם טענות מצד המעריצים כי הוא "נראה כמו משחק מהדור הקודם", נראה ש- Rise of the Ronin גם מתקשה להשיג 60FPS עקביים.

בסרטון האחרון של היוטיובר הפופולרי SkillUp, הוא סקר את רוב התוכנות והאלמנטים ב-Rise of the Ronin וגם התייחס לביצועי המשחק.

לטענתו קצב הפריימים לא יציב ויורד ל- 40FPS, אפילו ב"מצב ביצועים" (performance mode). עוד הוא הצהיר שקצב הפריימים בקטעי מעבר קצרים גם כן אינו עקבי.

זה נראה לי כמו 45FPS עם נפילות רגילות. אבל נראה שקטעי מעבר נעולים ל-30FPS.

SkillUp

משחקים אקסקלוסיביים לפלייסטיישן אמורים להבטיח רף מסוים של איכות ויזואלית, ושבוע לפני ההשקה, נראה ש- Rise of the Ronin עלולה בסופו של דבר להיות יוצא דופן.

משחק הממוקד בלחימה מבוססת תגובה, עשוי להרוס את החוויה ממנו עם קצב פריימים לא יהיה עקבי. זהו המשחק הראשון בעולם הפתוח של Team Ninja מזה שנים רבות, וזו אולי הסיבה מאחורי הביצועים הללו. נקווה שלצוות הנהדר באולפן יש פתרון בזק עד להשקה, עם פאץ' עדכון ל-Day one.

Rise of the Ronin ישוחרר לפלייסטיישן 5 ב-22 במרץ, 2024.


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות