הפחתת רמת הקושי של אלדן רינג 'תהרוס את המשחק', אומר מיאזאקי

היידטקה מיאזאקי, נשיא FromSoftware ומפיק המשחק Elden Ring אמר כי הפחתת רמת הקושי של Elden Ring "היא לא הגישה הנכונה" להפוך אותו לנגיש יותר.

בשיחה עם The Guardian בראיון חדש לציון יציאתו של Shadow of the Erdtree, מיאזאקי הגיב לדיון החוזר על עצמו לעתים קרובות על הקושי הקיצוני של המשחקים של FromSoftware.

אם באמת היינו רוצים שכל העולם ישחק את המשחק, היינו יכולים פשוט להוריד את הקושי יותר ויותר. אבל זו לא הייתה הגישה הנכונה

היידטקה מיאזאקי

מיאזאקי התייחס גם לאתגר של הגיימרים במשחקים של החברה ואמר: "לו היינו נוקטים בגישה הזו, אני לא חושב שהמשחק היה עושה את מה שהוא עשה, כי תחושת ההישג ששחקנים זוכים בהתגברות על המשוכות האלה היא חלק כל כך מהותי מהחוויה. דחיית הקושי תפשט מהמשחק את השמחה הזו – שבעיניי תהרוס את המשחק עצמו".

קושי תלוי ניהול נכון

המשחקים של FromSoftware ידועים בקושי אינטנסיבי, עוד מאז שוחרר Demon's Souls, ואחריו משחקי הסינגל פלייר Dark Souls ו-Bloodborne. עםזאת, כל אחד מהמשחקים של החברה מציע דרכים בתוך המשחק להפוך את האתגר ל"קל יותר" עם ניהול טוב יותר. שחקנים יכולים להמשיך ולנסות פריטים במשחק ולעבוד על "האופי של הדמות שלהם" בכדי לגבור לבסוף על הבוסים הקשים ביותר.

Elden Ring DLC
Elden Ring: Shadow of the Erdtree (תמונה: Bandai Namco)

באלדן רינג, ישנם גם פריטים המאפשרים לשחקנים ליצור דמויות נוספות כדי להילחם לצידם, אסטרטגיה שהייתה יעילה ביותר ואף אוזנה מחדש בפאץ' לאחר יציאת המשחק.

יש גם לא מעט שחקנים שלא מודעים לאפשרות שמציעים רוב הכותרים של FromSoftware הכוללים גם את היכולת לזמן שחקנים אמיתיים אחרים שיעזרו להם במסע הקשה אף המתגמל הזה.

ההרחבה הראשונה והיחידה של אלדן רינג, Shadow of the Erdtree, שוחררה ביום שישי האחרון והוא ה-DLC בעל הציון הגבוה ביותר בכל הזמנים.

כל החדשות אצלכם בנייד

בטלגרם ובווטסאפ

לוגו רשמי של טלגרם
לוגו רשמי של whatsapp
שיתוף:

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות