Close Menu
GameProGamePro
  • ראשי
  • חדשות גיימינג
    • ביקורות
    • PC
    • XBX
    • PS5
    • PS5 Pro
    • Switch
    • מובייל
    • VR
  • טכנולוגיה
  • בידור ופנאי
  • אודות
  • יצירת קשר
פייסבוק Threads X (טוויטר) Instagram WhatsApp Telegram
  • אודות
  • צור קשר
  • פרסמו אצלנו
X (טוויטר) פייסבוק Instagram YouTube Threads WhatsApp Telegram
GameProGamePro
  • חדשות
    • PC
    • PS5
    • XBSX
    • Switch
    • מובייל
    • VR
    • ביקורות
  • גיימינג
  • טכנולוגיה
  • בידור ופנאי
    • סדרות טלוויזיה
    • קולנוע
GameProGamePro
  • חדשות
    • PC
    • קונסולות
      • PS5
      • XBSX
      • Switch
    • ביקורות
    • סקירות
  • גיימינג
  • טכנולוגיה
  • בידור ופנאי
    • סדרות טלוויזיה
    • נטפליקס
    • קולנוע

הפחתת רמת הקושי של אלדן רינג 'תהרוס את המשחק', אומר מיאזאקי

רותם גולדברג23 ביוני 2024אין תגובות
אלדן רינג לוחם
שיתוף
פייסבוק טוויטר Telegram WhatsApp העתק קישור

היידטקה מיאזאקי, נשיא FromSoftware ומפיק המשחק Elden Ring אמר כי הפחתת רמת הקושי של Elden Ring "היא לא הגישה הנכונה" להפוך אותו לנגיש יותר.

בשיחה עם The Guardian בראיון חדש לציון יציאתו של Shadow of the Erdtree, מיאזאקי הגיב לדיון החוזר על עצמו לעתים קרובות על הקושי הקיצוני של המשחקים של FromSoftware.

אם באמת היינו רוצים שכל העולם ישחק את המשחק, היינו יכולים פשוט להוריד את הקושי יותר ויותר. אבל זו לא הייתה הגישה הנכונה

היידטקה מיאזאקי

מיאזאקי התייחס גם לאתגר של הגיימרים במשחקים של החברה ואמר: "לו היינו נוקטים בגישה הזו, אני לא חושב שהמשחק היה עושה את מה שהוא עשה, כי תחושת ההישג ששחקנים זוכים בהתגברות על המשוכות האלה היא חלק כל כך מהותי מהחוויה. דחיית הקושי תפשט מהמשחק את השמחה הזו – שבעיניי תהרוס את המשחק עצמו".

קושי תלוי ניהול נכון

המשחקים של FromSoftware ידועים בקושי אינטנסיבי, עוד מאז שוחרר Demon's Souls, ואחריו משחקי הסינגל פלייר Dark Souls ו-Bloodborne. עםזאת, כל אחד מהמשחקים של החברה מציע דרכים בתוך המשחק להפוך את האתגר ל"קל יותר" עם ניהול טוב יותר. שחקנים יכולים להמשיך ולנסות פריטים במשחק ולעבוד על "האופי של הדמות שלהם" בכדי לגבור לבסוף על הבוסים הקשים ביותר.

Elden Ring DLC
Elden Ring: Shadow of the Erdtree (תמונה: Bandai Namco)

באלדן רינג, ישנם גם פריטים המאפשרים לשחקנים ליצור דמויות נוספות כדי להילחם לצידם, אסטרטגיה שהייתה יעילה ביותר ואף אוזנה מחדש בפאץ' לאחר יציאת המשחק.

יש גם לא מעט שחקנים שלא מודעים לאפשרות שמציעים רוב הכותרים של FromSoftware הכוללים גם את היכולת לזמן שחקנים אמיתיים אחרים שיעזרו להם במסע הקשה אף המתגמל הזה.

ההרחבה הראשונה והיחידה של אלדן רינג, Shadow of the Erdtree, שוחררה ביום שישי האחרון והוא ה-DLC בעל הציון הגבוה ביותר בכל הזמנים.

קישור המוביל לערוץ הטלגרם של גיימפרו
Bandai Namco Elden Ring FromSoftware Shadow of the Erdtree אלדן רינג היידטקה מיאזאקי משחק קשה רמת קושי
ערוץ ה-Google News של גיימפרו ערוץ ה-WhatsApp של גיימפרו
שיתוף טוויטר פייסבוק Telegram WhatsApp העתק קישור
מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות
GamePro
RSS Threads פייסבוק X (טוויטר) WhatsApp Telegram
  • רוטר מבזקי חדשות
  • רוטר סקופים
  • לוח שנה עברי
  • אתר זה נבנה ועוצב על-ידי קידומא | דיגיטל קריאייטיב
כל הזכויות שמורות לגיימפרו ישראל © 2025

הקלידו מילת חיפוש

wpDiscuz