סדרת משחקי היריות קילזון (Killzone) מוכרת לשחקני פלייסטיישן רבים והייתה אחת הסדרות הבלעדיות והפופולריות ביותר בעידן ה-PS2/3 והויטה בז'אנר ה-FPS. שנים רבות המעריצים מחכים לאיזו בשורה או רמזים על חזרתה של הסדרה, אך היום נודע שהגיע הזמן להפסיק לחלום, ולהתקדם כי זה לא הולך לקרות.
ההחלטה של גרילה גיימס (Guerrilla Games) להתחיל לעבוד על סדרת Horizon: Zero Dawn הייתה בחירה מכוונת להתרחק מסדרת Killzone, אומר המנהל האמנותי שלה. בראיון לוושינגטון פוסט, המנהל האמנותי רוי פוסטמה (לא להיבהל, שמו באנגלית Roy Postma), שעבד בגרילה גיימס במשך 24 שנים, אומר כי בעקבות שחרורו של Killzone: Shadow Fall ל-PS4, האולפן החליט שהוא לא רוצה לעבוד יותר על סדרת Killzone.
הורייזון טרף את הקלפים
ההחלטה התבררה כהימור מוצלח ביותר, למרות אכזבת המעריצים שכן, במקום זאת, הם בחרו להתחיל לעבוד על סדרה חדשה עם סביבות צבעוניות יותר, בניגוד לעולמות האפורים והמחוספסים יותר של Killzone. "סיימנו עם זה כצוות", הסביר פוסטמה.

"כאולפן, היינו צריכים לרענן את 'פלטת הצבעים'. זה היה, מבחירה, ההפך מ-Killzone". פוסטמה גם הציע כי האופי המגוון יותר של משחקי Horizon אומר שהם פונים לקהל רחב יותר.
אני חושב שהנושאים שהסיפור הזה והדמויות מייצגים ניתנים להתייחסות לכל הגילאים והאנשים, כמו למצוא משפחה של חברים ולמצוא את מקומך בעולם
הכתבה התמקדה ב-Lego Horizon Adventures בו מובילת המוצר של לגו משחקים ממותגים, קייט בראיינט, הסבירה כיצד Lego Horizon Adventures הקרוב יעזור לסדרה להרחיב את טווח ההגעה של הסדרה לקהל רב אפילו יותר, במיוחד לשחקנים צעירים.
סוני הכריזה רשמית על Lego Horizon Adventures ביוני האחרון במהלך Summer Game Fest והוא מהווה ספין-אוף בנושא לגו של סדרת המשחקים Horizon, המורכב מ- Horizon Zero Dawn, Horizon Forbidden West וכותר ה-VR, המשחק Horizon Call of the Mountain.