שחקנים ותיקים לבטח זוכרים את סדרת המשחקים "אן.בי.איי סטריט" (NBA Street), סדרת משחקי כדורסל ארקייד שפותחה על ידי EA קנדה ושוחררה לראשונה ב-2001. בעוד שהזיכיון נשאר רדום כבר די הרבה זמן, נראה שאנחנו מקבלים את הדבר הטוב הבא וזה יורש רוחני שנקרא "The Run: Got Next".
המשחק החדש מפותח על ידי אולפן חדש בשם Play by Play Studios שצירף אליו כמה מפתחים לשעבר מ אלקטרוניק ארטס (EA), ובראשה עומד המפיק הבכיר לשעבר שלה, סקוט פרובסט. המשחק מפותח על המנוע הגרפי ב-Unreal Engine 5.
The Run: Got Next הוא משחק כדורסל בקצב מהיר 3 נגד 3 שחוגג את כל תרבות כדורסל הרחוב ברחבי העולם עם כדרור חופשי, דאנקים מיוחדים, טריקים ועוד . שחקו סולו מקוון או חברו לקבוצה כדי לצבור ניצחונות ולהפוך ל-G.O.A.T.
למלא את החלל של משחקי ספורט רחוב
אלמנט המשחקיות במגרש יתמקד בדמויות ייחודיות בעלות חוזקות, חולשות וסגנונות משחק שונים. הטריילר שלמעלה מציג כמה מהדמויות הראשוניות כולל Spin Cycle, High Wire וה-Zamboni העוצמתי, שכל אחד מהם יכול לבצע דאנקים מרשימים ומהלכים אחרים.
המייסד שותף ומנהל הקריאייטיב לשעבר של סדרת Madden, מייק יאנג, אמר שהמטרה של הקבוצה היא להפוך "הגנה למהנה כמו התקפה" – הישג שיכול להיות קשה להשגה במשחקי ספורט. לטענתו, The Run: Got Next ינסה למלא את החלל שהשאירו משחקי ספורט ארקייד כמו NBA Street, NFL Street ו-FIFA Street, שנדחו למצבים בסיסיים בכותרים בעלי רישיון גדולים יותר (כמו Volta של EA Sports FC) או חוסלו לחלוטין.
יש לציין כי ל-The Run: Got Next יש קשר ישיר לרחוב NBA המקורי, כאשר יאנג שימש כאמן טקסטורה שותף ב-NBA Street Vol. 2.
"היינו חבורה של מפתחים שעבדו ב-NBA Street ותמיד רצו להחזיר אותו. אני חושב שזה קשה לחברה שיש לה משחק כמו Madden או NBA Live שהוא כל כך גדול. אם אתה שם הכל המשאבים שלך לזה, אני חושב שזה היה תמיד מאתגר לחשוב על משחק משני", אומר יאנג.
The Run: Got Next ישוחרר ב-2025 למחשב, PS5 ול-Xbox Series X/S.
מה זאת האובססיה הדי עקבית הזאת שיש למפתחי EA לשעבר לפתח משחקים עם גרפיקה בסגנון fortnite/borderlands ?
בטח כי זה עובד על יותר מחשבים וקונסולות דור קודם, לא?