אמזון (Amazon) השיקה חנות מוזלת בשם Amazon Haul, שתנסה להתחרות ישירות בחנויות הפופולריות כמו AliExpress, שיין וטמו. החנות החדשה כוללת מוצרי אלקטרוניקה, הלבשה ומוצרים אחרים במחיר של פחות מ-20 דולר, במאמץ להתחרות בקמעונאיות הדיסקאונט שפלשו יותר ויותר למגרש של ענקית המסחר המקוון.
בפוסט בבלוג אמרה החברה כי חזית החנות החדשה של Amazon Haul תכלול בעיקר מוצרים שעולים פחות מ-10 דולר ותציע משלוח חינם בהזמנות מעל 25 דולר ודמי משלוח נמוכים על הזמנות נמוכות. אמזון מתכננת לשלוח את המוצרים ללקוחות בארה"ב ממחסן שהיא מפעילה בסין, על פי מסמכים שהחברה סיפקה למוכרים. אמזון מסרה כי הזמנות הובלות עשויות להגיע תוך שבוע עד שבועיים.
רבים מהמוצרים הזמינים בחזית 'החנות 'אמזון האול' דומים אם לא זהים לסוגי הפריטים שנמצאים בדרך כלל ב- Shein ו- Temu, פלטפורמות המסחר האלקטרוני שהוקמו בסין וצברו פופולריות עצומה בשנים האחרונות.
לקוחות הליבה של שיין הן נשים צעירות שמתפתות לבגדים הזולים הנמכרים באתר ו-Temu מציעה בגדים, אביזרים, גאדג'טים למטבח ומגוון רחב של מוצרים אחרים לקונים בשילוב טקטיקות פיתוי יצירתיות ולעיתים מעיקות.
Temu ו-Shein סופגות לעתים קרובות ביקורת על ההשפעה הסביבתית של המודל העסקי של האופנה האולטרה-מהירה ששתי החברות עוקבות אחריהן. הם גם עמדו בפני ביקורת מצד מחוקקים ורגולטורים בארה"ב ומחוצה לה בנושאים אחרים, כולל חלק מהמוצרים בפלטפורמות שלהם.
מבדיקה שערכתי, נראה שהחנות כרגע לא שולחת לישראל וככל הנראה מדובר בפיילוט לשוק האמריקאי שיתרחב בהמשך לשווקים אחרים, כולל ישראל.
התגובה שלך: