Activision Blizzard יציגו בקרוב: עיניים פוטו ריאליסטיות

חברת Activision Blizzard מודיעה כי היא הולכת להציג בכנס מפתחי המשחקים GDC, את ההתקדמות של מחלקת המו"פ שלה בעיבוד בזמן אמת (רינדור) של דמויות, למשחקי הדור הבא.

iris close up on thumb
ההדגמה תתמקד ברמת הפירוט של העין

חורחה חימנז (Jorge Jimenez), חוקר גרפיקה בזמן אמת, מתכוון להציג בכנס טכניקות הצללה באיכות גבוהה של הדור הבא, שיציגו את ההתפתחות הגדולה של החברה ברינדור פנים ובמיוחד רנדור עין אנושית, שירוצו על "מערכת מחשב סטנדרטית", להבדיל מההדגמות שאנחנו מכירים, שאילצו חברות להעמיד מחשבים מאוד חזקים לצורך ההדגמה.

eye shader on thumb

חורחה מכריז כי מדובר ב"צעד הראשון לקראת השגת דמויות אמיתיות ואמינות" וכי ההדגמה תתאפשר באמצעות טכניקות בזמן אמת שיאפשרו להציג עיניים פוטו-ריאליסטיות שתיראנה מציאותיות מתמיד. הטכניקה שהחברה תשתמש בהדגמות, תעשה שימוש בפיזור אור, הצללת עיניים, החלקה (anti-aliasing), ועומק השדה.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=NOeOGrNQTCs]

חורחה חימנז, הצטרף לחברת Activision Blizzard בשנת 2012. תוכלו להתרשם בבלוג שלו ממאמרים שכתב על מו"פ בתחום, הנוגעים בכמה מהטכניקות שהוא יציג ב-GDC 2013.

GDC 2013 יתקיים בסן פרנסיסקו בין 25 מרץ עד 29.

*התמונות באדיבות האתר iryoku.


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות