סוני הכריזה על שידור חי שני של State of Play שיוקדש ל- Final Fantasy VII Rebirth

השידור המיוחד של State of Play יתקיים ב-6 בפברואר בשעה 1:30 בלילה, שעון ישראל ויתמקד ב-Final Fantasy Rebirth של Square Enix, המשחק הבלעדי (לזמן מוגבל) לפלייסטיישן 5

"Square Enix תשתף פרטי משחק חדשים, ב-State of Play יחד עם חדשות מרגשות שלא תרצו לפספס", אמר שוני בנסון מ-Sony Interactive Entertainment.

Final Fantasy VII Rebirth ישוחרר ל-PS5 ב-29 בפברואר 2024, על שני דיסקים, ויהיה בלעדית לקונסולה של סוני למשך שלושה חודשים לפחות. המשחק מהווה כותר ההמשך ל-Final Fantasy VII Remake , והשני במסגרת מתוכננת לטרילוגיית המשחקים המחייה מחדש את משחקי הפלייסטיישן מ-1997 Final Fantasy VII.

Final Fantasy 7 Remake שוחרר ל-PS4 באפריל 2020. גרסה משודרגת של המשחק, Final Fantasy 7 Remake Intergrade, הגיעה ל-PS5 ביוני 2021 לפני שהגיעה למחשב כעבור 6 חודשים.

המנהל הקריאטיבי של Rebirth, Tetsuya Nomura, אישר בעבר היכן מסתיים החלק השני של טרילוגיית הרימייק של פיינל פנטזי 7: "למרות שיש כמה שינויים בסדר המיקומים, המיקומים המתוארים בכותר זה מגיעים עד לבירה הנשכחת, שם מחכה לך הגורל הגדול ביותר של Final Fantasy VII", הוא אמר בראיון לבלוג הפלייסטיישן הרשמי.

x

כל החדשות אצלכם בנייד

בטלגרם ובווטסאפ

לוגו רשמי של טלגרם
לוגו רשמי של whatsapp
שיתוף:

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות