אקטיוויז'ן צפויה להפוך בקרוב לחלק ממיקרוסופט לאחר שהמאמץ האחרון של FTC נכשל

בקשתה הסופית של ועדת הסחר הפדרלית נדחתה וככל הנראה סללה את הדרך לסגירת העסקה הגדולה בהיסטוריה של ענף הגיימינג

בית המשפט לערעורים בארה"ב דחה את בקשתה הסופית של ועדת הסחר הפדרלית ׁ(ה-FTCׂ) לעצור את ההשתלטות של מיקרוסופט על Activision Blizzard, וככל הנראה סלל את הדרך למיזוג הגדול ביותר אי פעם בתחום המשחקים אחר סאגת רגולציה בת יותר משנה ונותן למיקרוסופט אור ירוק לסגור את העסקה שלה ב-17 ביולי. ה-FTC ביקשה להשהות את הרכישה לפני המועד האחרון של 18 ביולי תוך ערעור על פסיקה של המחוז הצפוני של קליפורניה שצידד במיקרוסופט.

זו הייתה ההזדמנות האחרונה של סוכנות ההגבלים העסקיים לעצור את המיזוג ההיסטורי בשווי 69 מיליארד דולר, שיביא לכך שזכיונות משחקים גדולים כמו Call of Duty, World of Warcraft ו-Candy Crush יהפכו כולם לחלק אינטגרלי של האקסבוקס.

[the_ad id="59804"]

הרגולטורים טענו שבית המשפט הפדרלי התעלם מראיות לכך שלמיקרוסופט תהיה תמריץ סביר להפוך את הזיכיון הללו לבלעדיים לפלטפורמות המשחקים של הקונסולות והענן שלה, כדי לעצבן את השוק. מיקרוסופט בתורה האשימה את ה-FTC בשימוש בטקטיקות עיכוב מה שעלול לגרום לה להיפרד מסכום עצום של 3 מיליארד דולר שתצטרך לשלם ל-Activision אם העסקה לא תצא לפועל מסיבה כלשהי.

לאחר התבוסה הראשונית של ה-FTC בבית המשפט מוקדם יותר השבוע, ה-CMA הודיעה כי היא חוזרת לנהל משא ומתן עם מיקרוסופט על דרכים חדשות לפתור את סכסוכי ההגבלים העסקיים. כעת היא האריכה את המועד האחרון שלה לאישור העסקה לאוגוסט, מה שמרמז שהיא מוכנה לקבל את הוויתורים האחרונים של ענקית הטכנולוגיה.

[the_ad id="59804"]

אף על פי ששום דבר לא סופי עד שהוא סופי, כעת נראה שהרכישה של מיקרוסופט של אחת מהוצאות המשחקים לאור הגדולות בעולם עומדת להפוך למציאות.


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות