גיימסקום 2022: ריבוט למשחק The Lords of the Fallen הוכרז

אחרי שנים של שתיקה וכמה טלטלות פיתוח, סדרת Lords of the Fallen של CI Games חוזרת סוף סוף

אמנם לא מדובר במשחק Lords of the Fallen 2, במקום זאת הוא נקרא בשם שנראה כמסמל אתחול מחדש של המשחק: The Lords of the Fallen (הוסיפו למשחק החדש את המילה "The").

בטריילר ההכרזה, שהוקרן בבכורה כחלק מ-Gamescom Opening Night Live, קריינית מציעה ליצורים להצטרף ל"אדוני הנופלים" ול"ארור האנושות לעידן חדש של הרס". אבל עדיין יופיעו בו גיבורים, כלומר, הדמות שאנחנו נשחק כמובן.

Lords of the Fallen המקורי קיבל השראה כבדה מ-Dark Souls (הדוד של Elden Ring המצליח), ונשמע שזה יהיה המקרה גם ב-The Lords of the Fallen. המשחק החדש מתרחש "יותר מאלף שנים" לאחר עלילת המשחק המקורי, והוא מציג עולם מקושר שגדול פי חמישה בערך, כמו גם תמיכה מקוונת בשיתוף פעולה. מערכת הלחימה מתוארת במהדורת ההכרזה כ"מהירה, זורמת ומאתגרת", שהקסם זמין גם להסב נזק וגם לשפץ את היכולות שלך.

The Lords of the Fallen נמצא בפיתוח ב-Hexworks Studio, מפתח ביתי של CI Games, בעקבות הסרת המפתח Defiant Studios מהפרויקט. Lords of the Fallen המקורי שוחרר אי שם ב-2014 וזכה להצלחה גדולה וביקורות חיוביות. המשחק פותח על ידי Deck13, שבחרה לעזוב את הזיכיון לאחר מכן ובמקום זאת פיתחה את The Surge ואת The Surge 2 ובאירוע הלילה חשפה משחק חדש בשם Atlas Fallen.

ל- The Lords of the Fallen עדיין אין תאריך יציאה, אבל הוא יהיה זמין ל- Xbox Series X | SPS5  וגם למחשב האישי (PC).


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות