משחק השנה? הביקורות של 'Elden Ring' כבר כאן

משחק התפקידים החדש של יוצרת Dark Souls שישוחרר מחר, זוכה לביקורות מאוד (מאוד) חיוביות

מחר בחצות ישוחרר רשמית אחד המשחקים היותר מבטיחים של השנה, Elden Ring. המשחק נמצא בעבודה כבר 5 שנים, והוא פרי שיתוף פעולה בין מעצב משחקי הוידאו היפני, היידטקה מיאזקי (Hidetaka Miyazaki), לבין ג'ורג' ר.ר. מרטין, האיש שיצר את סדרת הספרים "A Song of Ice and Fire", סדרה שהפכה ללהיט "משחקי הכס". היידטקה חתום תחת חברת FromSoftware על כמה מסדרות משחקי התפקידים הגדולים של העשור האחרון, ביניהם, Demon's SoulsDark SoulsBloodborne, ו- Sekiro.

את הציונים לביקורות אפשר לסכם במילה אחת: WOW. כל כך הרבה ציונים מושלמים למשחק אחד לא ראינו הרבה מאוד זמן.

Elden Ring – ציונים מושלמים

לפניכם המועמד המוביל לתואר משחק השנה לשנת 2022

מגזין הגיימינג הוותיק Game Informer, העניק למשחק ציון נדיר של 10/10 והכריז כי כנראה מדובר באחד המשחקים הטובים בכל הזמנים (!).

Elden Ring מייצג שילוב מדהים באמת של מרכיבי משחק שונים, שכולם מתאחדים כדי ליצור משהו מרתק, מיוחד ובלתי נשכח. אלדן רינג הוא לא רק המשחק הטוב ביותר השנה; זה אחד המשחקים הטובים ביותר שנוצרו אי פעם.

אתר הגיימינג הפופולארי גיימספוט העניק למשחק ציון מושלם (10/10) ולא חסך בסופרלטיבים:

Elden Ring לוקח את הרסיסים של מה שהיה קודם ומחשל אותם למשהו שיירשם בהיסטוריה כאחד מגדולי כל הזמנים: ניצחון בעיצוב ויצירתיות, ומשחק עולם פתוח שמייחד את עצמו בזכות מה שהוא עושה.

גם האתר GamesBeat העניק למשחק ציון מושלם של 5/5 עם הכותרת "אנדרטה מבריקה למורשת FromSoftware":

אולי אני פשוט מתעייף מכל המשחקים בזמן האחרון שלדעתי היו מופרזים ואז לא נמסרו, אבל אלדן רינג הוא דוגמה נדירה למשחק שתפס אותי ולא מרפה. אני חוקר בשמחה כל סנטימטר של הארץ ומתענג על התגליות שלי, ואני לא רואה את עצמי עוצר בזמן הקרוב.

האתר GamesRadar+ העניק למשחק ציון מושלם של 5/5 וסיכם אותו במשפט "אלדן רינג היא גם חידוד וגם אבולוציה של נוסחת Dark Souls, ומציג עולם נרחב, עוין בדיוק כמו שהוא מזמין".

העולם והיצורים שלו הם פנטסטיים ומפחידים כאחד
נגיש יותר מרוב משחקי FromSoftware, אם כי לא בהכרח קל יותר
הפוטנציאל העצום של חקר שומט לסתות

האתר 'PC Gamer' העניק למשחק ציון של 9/10 עם הכותרת: "RPG האקשן העולמי של FromSoftware הוא מבריק, אבל קצת מוכר מדי." לסיכום הביקורת של המשחק:

Elden Ring הוא ג'אנק פוד עבור מעריצי FromSoftware….יש בו את כל מה שהופך את המשחקים האלה למשכרים כל כך, וזה מכניס את הבדיון המורכב שלהם לתוך המוח שלי…בתור עוד משחק Souls, אני אוהב את Elden Ring, אבל בתור המשחק האחרון של FromSoftware, רציתי שהוא יחלום קצת יותר גדול.

באתר IGN הכתירו את המשחק כמאסטרפיס עם ציון מושלם של 10/10:

Elden Ring הוא איטרציה מסיבית על מה שהחלה FromSoftware עם סדרת Souls, והביאה את הלחימה המאתגרת הבלתי פוסקת שלה לעולם פתוח מדהים שנותן לנו את החופש לבחור את הדרך שלנו.

Digital Trends העניקו למשחק את הציון הכי נמוך שזה הישג כשמדובר בציון 8/10. עם כותרת שמבשרת כי "אפילו השונאים יתרשמו", המבקר התאכזב מקרבות הסוסים וממוזרויות טכניות מתסכלות.

Elden Ring הוא תקן זהב חדש לעיצוב משחקים בעולם הפתוח, עם חקר חופשי הטוב ביותר מאז The Legend of Zelda: Breath of the Wild. אפילו עם כל החוזקות של המשחק, קשה להתעלם באופן מוחלט מהמוזרויות המכוערות במשחקים של FromSoftware, שבולטים אפילו יותר בטכנולוגיה חדשה. עקשנות לתקן בעיות ארכאיות מעכבת את מה שאמור להיות משחק של פעם בדור, אבל אלדן רינג הוא עדיין הישג ציון דרך בכל מקרה.

ציון דומה של 8/10 קיבל המשחק באתר Gamereactor שלא התרשם מהעולם הפתוח שלו:

הנפח העצום של אזורים בעיצוב יצירתי ומפלצות מפחידות הצליח לשחרר בי דחף לחקור שלא הרגשתי הרבה זמן. עם זאת, בשלל האפשרויות הזמינות שאתה מוצא בעולם פתוח עצום, זו משימה לא פשוטה לגלות משהו שאולי נראה לך כדאי. אני נהנה מהזמן שלי עם המשחק, אבל אני גם לא לגמרי משוכנע שהסדרה באמת זקוקה לסוג כזה של עולם פתוח. למרות שהמפתחת היפנית השקיעה לא מעט מאמץ בעיצוב ה-Lands Between, הכוח הגדול ביותר של הסטודיו הזה עדיין טמון בעיצוב ברמה של קטעים ליניאריים למדי.

להלן כל הציונים והביקורות למשחק 'Elden Ring':

לקינוח, השוואת ביצויע הקונסולות ב-'Elden Ring' ממחישה את יתרון האופטימיזציה בפלייסטיישן 5:

Elden Ring ישוחרר מחר בחצות, ה-25 בפברואר, 2022 ל-PS4, PS5, Xbox One ו-Xbox SeriesX/S וגם למחשב האישי (דרישות מערכת כאן).

ממוצע ביקורות PC »
9.5
ממוצע ביקורות PS5 »
9.7
ממוצע ביקורות XSX »
9.5
ביקורת גולשים3 Votes
9.7
9.6
מועמד בכיר לתואר "משחק השנה"

כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות