המודים של ספיידרמן למחשב כבר כאן, וכעת תוכלו לשחק את החתולה השחורה ואפילו את סטן לי

המודים ל-Marvel's Spider-Man Remastered PC עדיין בחיתולים אבל הפוטנציאל גדול

משחקי מחשב (PC), להבדיל ממשחקי קונסולות, מאפשרים למודרים ברחבי העולם להפוך אותם למשהו אחר ולשנות אותם, בהנחה שהמפתחים מאפשרים זאת. משחקים כמו GTA San Andreas, GTA V, וכמובן, Skyrim, זכו לשלל מודים נהדרים שהוסיפו תוכן וענין חדש. כעת נוכל סוף סוף לשנות את Spider-Man Remastered גם, מה שאומר שנחזיר אותו למשחק כדמות אחרת.

המוד המעניין שעדיין בחיתולים הוא הפיכת ספיידרמן לחתולה השחורה ( Black Cat, האלטר אגו של פלישה הארדי) ואפילו לסטן לי (Stan Lee, האיש שהמציא את ספיידרמן ואיירון מן), אם כי לשניהם עדיין אין אנימציות. כלומר, תהיו תקועים בתנוחת A, שזה בסדר עבור הממים של צילום המסך שעבורם הם נועדו.

החתולה השחורה (קרדיט-nexusmods)

ב-NexusMods תוכלו לגלות כמה וכמה מודים מעניינים כמו Noir New York (שהופך את העיר לסגנון פילם נואר) שלא רק הופך הכל לשחור ולבן, אלא מבטיח "ניגודיות מוגברת, השחורים כהים יותר, הלבנים קצת יותר מאולפים, ותחושת הסרט הישן".

חליפה חדשה או להחליף את היונים של ניו יורק ל..חולדות

יש מוד ללא HUD שמסיר את ממשק המשתמש בלחיצה על מקש Caps-lock, וכמה תחליפי סקינים. המוד של Symbiote Black Suit מחליף את החליפה המתקדמת בתלבושת שאנו עשויים לראות גרסה רשמית שלה בספיידרמן 2 של Insomniac, בעוד שחליפת מיילס מוראלס (Miles Morales Suit) מחליפה אותה במה שככל הנראה " מודל שנשאר מהזמן שהם פיתחו מצב משחק מרובה משתתפים."

אבל הכלי הכי מבטיח שנתקלנו בו הוא Modding Tool, כלי מודינג שהועלה על ידי jedizosh920 (מודר ידוע Rockstar modder), שמבטיח, "זה הבסיס של יצירה והתקנה של מודים, עם מערכת קבצי מוד קלה לשימוש שבה משתמשים יכולים ליצור ולשתף את המודים שלהם , וגם להתקין אותם." אם מעוניינים לנסות, יש שרת Discord המוקדש למודינג של ספיידרמן (Spider-Man modding) שאתה יכול להצטרף אליו. מי יודע, אולי תיצור משהו מופתי כמו עכברושים מעופפים (Flying Rats), מוד שהופך את כל היונים של ניו יורק לחולדות מעופפות, כן.

מוד החולדות (קרדיט-nexusmods)

Spider-Man Remastered שוחרר למחשב ב-12 לאוגוסט דרך סטים ואפיק גיימס סטור. דרישות המערכת למשחק כאן.


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות