FIFA 23: צפו בשידור חי של טריילר החשיפה

חברת EA תחשוף בשעות הקרובות את טריילר החשיפה הרשמי למשחק פיפא 23, הצטרפו לשידור החי

חברת אלקטרוניק ארטס (EA) הודיעה כי היא תחשוף את "FIFA 23 Reveal Trailer | The World’s Game", הטריילר הרשמי למשחק הכדורגל השנתי שלה, פיפ"א 23 ביום רביעי, שעה 19:00, שעון ישראל. צפו:

לקראת הטריילר, חשפה EA את שני הכדורגלנים שיככבו על עטיפת המשחק, וכצפוי, כוכב פאריס סן ז'רמן, קיליאן אמבפה וקאר נבחר בפעם השלישית ברציפות והכדורגלנית סאם קאר, כוכבת צ'לסי נשים ונחברת אוסטרליה. שניהם יככבו על עטיפת גרסת המשחק FIFA 23 Ultimate Edition.

עטיפת המהדורה האולטימטיבית של FIFA 23 תכלול את סם קר וקיליאן אמבפה

השנה המשמעותית של סדרת FIFA

השנה הזו היא שנה חשובה לסדרת FIFA, מכיוון שזו הפעם האחרונה שהזיכיון יפורסם ויפותח דרך EA. לאחר שהפיקה משחקי כדורגל תחת דגל פיפ"א מאז 1993, הסדרה תיקרא EA Sports FC בהמשך הדרך כחלק מתהליך משא ומתן על זכויות עם פיפ"א.

EA אמרה בהודעתה ש-EA Sports FC עדיין תכלול את כל מה שהאוהדים מצפים מהזיכיון, כולל מצבים, ליגות, טורנירים, מועדונים וספורטאים, כמו גם Ultimate Team, מצב קריירה, מועדוני מקצוענים ו-Volta.

למרות שהיא מאבדת את המיתוג של פיפ"א – שגוף פיפ"א ביקש מ-EA לשלם מיליארד דולר כל ארבע שנים כדי להשתמש בו – היא עדיין תשמור על הרישיון ליותר מ-19,000 שחקנים, 700+ קבוצות, 100+ אצטדיונים, ו 30 ליגות כמו ליגת העל, לה ליגה, בונדסליגה, סרייה A, ה-MLS ועוד.

אם חשבתם שהגוף הרשמי של פיפ"א מודאג מהמהלך הזה, בינתיים, זה לא נראה ככה. נשיא פיפא ג'יאני אינפנטינו טען שהוא עובד עם כמה אולפנים ומוציאים לאור של צד שלישי כדי לספק "יותר ברירה" במקום להתיישר עם חברה אחת. מספר משחקי פיפ"א נמצאים בפיתוח על פי אינפנטינו, והוא הוסיף כי יהיה לפחות כותר אחד בעתיד שיהיה משחק הכדורגל "הטוב ביותר" בשוק.


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות