להציל את בית הגמדים: משחק "שר הטבעות" חדש הוכרז

The Lord of the Rings: Return to Moria הוא משחק הישרדות חדש בסדרת שר הטבעות

שר הטבעות: חזרה למוריה (The Lord of the Rings: Return to Moria) הוכרז במסגרת "Epic Games Summer Showcase" והוא מתוכנן לצאת בלעדית ל-PC, באביב 2023. המשחק נמצא בפיתוח ב-Free Range Games, הידוע גם כמפתח פנימי וגם כאולפן חיצוני עם Striking Distance Studios על The Callisto Protocol ועבד בעבר ברבים מהרמות ב-Odworld: Soulstorm.

ההרפתקה המקורית הזו מתרחשת בהרים הערפיליים בעידן הרביעי והשליו למדי של הארץ התיכונה, בה חבורה של גמדים יוצאת להחזיר את המתחם התת-קרקעי העתיק של מוריה. הפלוגה, נטושה מזמן ומוצפת בכל מיני רעות והמוני אורקים, נשלחה על ידי לא אחר מאשר אדון המערות הנוצצות בעצמו, גימלי מבית דורין, לקחת בחזרה את המולדת הגמדים ולהשיב את השלל האבוד שלה.

המשחק כולל ממלכת גמדים שנוצרה באופן פרוצדורלי, כלומר אין שתי הרפתקאות דומות ותוכלו לשחק בסולו או עד 8 שחקנים (מלווים).

"אנחנו יוצקים הרבה תשוקה למשחק כדי לתת לשחקנים חוויה בלתי נשכחת".

"אנחנו ב-Free Range Games מאוד נרגשים לחשוף סוף סוף את שר הטבעות: חזרה למוריה", אמר המנכ"ל כריס שולץ. "J.R.R. טולקין וכל היצירות שלו בתוך הארץ התיכונה קרובים ויקרים ללבנו, והפרויקט הזה מציג הזדמנות מדהימה ליצור חוויות חדשות שנולדו מאחד הסיפורים הגדולים ביותר שסופרו אי פעם.

לפני שהמסע שלכם מתחיל, תוכלו ליצור את דמות הגמד שלכם באמצעות יוצר הדמויות המותאם אישית. ניתן להתאים אישית את הגמדים במגוון אפשרויות, ובמהלך המשחק, תוכלו כמובן לשפר עוד יותר את הסגנון שלו עם ציוד חדש ואת יכולותיו. כדי לשרוד, עליכם לחסוך במשאבים, לצוד, לאסוף מזון ולנהל את השינה, הטמפרטורה ורמות הרעש שלכם. המשחק יאפשר לכם לעשות שימוש במערכות אור דינמיות.

במשחק תוכלו לגלות פריטים קסומים עתיקים, כולל חרבות זוהרות כאשר אורקים קרובים, מפות של Mithril veins, ספרים עם תוכניות יצירה שנשכחו וקמעות שנותנים כוח או חוכמה.

עמוד הבית של המשחק

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות