חשיפה: גיימפליי בכורה ל-Modern Warfare 2

סרטון גיימפליי ראשון לקמפיין של משחק קול אוף דיוטי הבא נראה מבטיח ומרשים, המעריצים מחכים לחשיפה של המולטי

רק אתמול שחררה אקטיביז'ן (Activision) את טריילר החשיפה לכותר הבא בסדרת קול אוף דיוטי, המשחק "Call of Duty: Modern Warfare II"- שפותח באולפני אינפיניטי וורד (Infinity-Ward), אבל הוא היה קצר וכבר דלף קודם. טריילר החשיפה סיפק טעימה קצרה מהעלילה ברחבי הגלובוס של המשחק, וזהו. החברה לא חיכתה הרבה ובתערוכת Summer Game Fest Kickoff Live, שחררה טריילר נוסף של Modern Warfare 2, שהציג הצצה מאוד מרשימה ודי ארוכה לחלק גדול של משימת קמפיין בשם "Dark Water". צפו:

בסרטון אנחנו רואים את "כוח משימה 141" חודר למה שנראה כאסדת קידוח נפט, בניסיון לעצור שיגור טיל שעשוי לעורר משבר עולמי. המשימה ממשיכה לספינת משא, שבה פיזיקת המים גורמת למיכלי משלוח ומקורות כיסוי אחרים לנוע באופן דינמי. נראה שהחבר'ה באינפיניטי וורד התעלו על עצמם טכנית עם המשימה הזו ו- Modern Warfare 2 אכן נראה כמו ה-CoD המרשים ביותר מבחינה ויזואלית עד כה.

חוזרים לסטים, אבל יש לזה מחיר…

Modern Warfare 2 יהווה המשך ישיר ל-Modern Warfare משנת 2019, וימשיך את עלילותיו של הצוות למבצעים מיוחדים (צוות 141): קפטן פרייס, סימון "גוסט" ריילי, גאז, ג'ון "סופ" מקטוויש, והדמות החדשה והמקסיקנית ,אלחנדרו ורגאס. הצוות ישלח ללוקיישנים שונים ברחבי הגלובוס כדי למנוע משברים מדיניים ומתקפות טרור.

המשחק החדש גם חוזר לפלטפורמה המוכרת והפופולרית של סטים, שזה חדשות נהדרות. רק הבעיה היא שהמחירים נסקו משמעותית וכעת מחיר הגרסה הסטנדרטית של המשחק הוא 70 דולרים! גרסת הפרימיום (נקראת Vault) תעלה 100 דולרים.

https://www.youtube.com/watch?v=r72GP1PIZa0

עיניי המעריצים כעת נשואות לחשיפה המשמעותית יותר של המשחק מצב המולטיפלייר, גם זה יגיע אלינו בקרוב.

Call of Duty: Modern Warfare 2 יושק ב-28 באוקטובר עבור Xbox Series X | S, Xbox One, PS4, PS5  וגם ל-PC .

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות