הצצה נדירה לספין אוף ל-Half-Life שלעולם לא נזכה לשחק בו

סרטון חדש מציג קטעי וידאו ממשחק בשם Ravenholm כחלק מסדרת Half-Life שחושף שעה של קטעים חדשים שלא נראו מעולם

הרבה לפני "Half Life: Alyx", אי שם בשנת 2013, פרסמנו את אחת הכתבות הראשונות באתר גיימפרו בה נחשפו פרטים על Half-life 2: Episode 4, והיום אנחנו מקבלים הפצצת תוכן חדש. חברת Noclip, מפיקת סרטי וידאו דוקומנטריים, פרסמה צילומי משחק באורך של לא פחות משעה המוקדשת לספין-אוף למשחק Half-Life שבוטל על ידי אולפני Arkane (ידועה בעיקר בזכות Dishonored ו-PREY).

המשחק, שנקרא גם Half-Life 2: Episode 4 וגם Return to Ravenholm בתקופות שונות בפיתוחו, התרחש במעוז ההתנגדות לשעבר, עיר שורצת זומבים רייבנהולם. Ravenholm היא אחת הרמות הזכורות ביותר מ-Half-Life 2; זה כמו שמשחק אימה הישרדות הצליח להתגנב כפרק בונוס נוסף. עם זאת, זה רק פרק אחד, אז מסקרן לראות איך משחק שלם במקום הזה יכול היה להתנהל.

Ravenholm מתחיל כשהשחקן נהנה מארוחת בוקר ותערוכה מאת האב גריגורי, הכומר והניצול היחיד של העיר. לרוע המזל, זומבים פורצים דרך החלונות וכיאה לסדרה, אתה נאלץ לברוח. הצילומים מציגים עוד כמה "פרקים" של קטעים, המשולבים בהקשר של המספר דני אודווייר.

half life 2 spinoff arkane studios noclip reveal footage

בעוד ש-Ravenholm מעולם לא הגיע למצב שלם, והשעה הזו של קטעים ופרשנות מלאה במצייני מקום ונכסים לא שלמים, זהו ממצא מאוד מרתק. Ravenholm היה ספין-אוף עצמאי של משחקי Half-Life, וחבל שהוא מעולם לא ראה אור. הפרויקט בוטל בסופו של דבר בגלל מקומו המצומצם בציר הזמן, וחששות של חברת וואלב לקחת הימור. מה שבטוח זה שמדובר בהסתכלות הכי מעמיקה שראינו אי פעם על מה שיכול היה להיות מהמשחק.

משחקי Arkane הבאים עשו שימוש בחלק גדול מהטריקים והטקטיקות הזמינות לשחקן, כמו הנחת מלכודת משוכללת באמצעות קשתות חשמל. הכלים האלה יעברו לפרויקטים הבאים של Arkane כמו Prey ו-Deathloop.

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות
אולי יעניין אתכם
Close