Half-life 2: Episode 4 תמונות וקטע וידאו מהכותר שבוטל

אף אחד לא טרח לספר לנו שבין השנים 2006-2007, חברת הפיתוח Arkane studios (מפתחת Dishonored), עבדה על כותר המשך לסדרה המופת Half-Life, כותר שהיה אמור להגיח לאחר סיום הטרילוגיה, כלומר, אחרי Half-life 2: Episode 3 , אך מבחינת העלילה, התרחש מתישהו לקראת סוף Half-Life 2: Episode Two, בעיירה  Ravenholm השורצת זומבים. Episode 3 מעולם לא שוחרר כמובן, אך ממשיך להנות בעיקר מחרושת שמועות נצחית ומכמה תמונות קונספט שהוצגו בפייסבוק.

הכותר Half-life 2: Episode 4 , לעומת EP3, היה כבר בפיתוח ונשא גם את השם הראשוני Half-life 2: Return to Ravenholm, (כדי שלא ישוייך ישירות לאפיזודות בסדרה) אך מלבד כמה תמונות קונספט ראשוניות, אף אחד מחוץ לסביבה של Valve, לא ידע מה קורה מאחורי הקלעים.

אתמול, נחשפו באתר ValveTime תמונות חדשות , שלא נראו מעולם, המציגות צילומי מסך (Screenshots) מתוך המשחק Half-life 2: Episode 4, שהיה כאמור בפיתוח , אך בוטל ע"י חברת וואלב. בנוסף,חלק מקטעי המבחן שתראו בסרטון כוללים גבר,או ניצול, או זומבי נגוע בראשית דרכו, מתעוות ומנסה לפרוץ לבניין, וגם סצנה קצרה של headcrab שובב מקפץ סביב ראש אדם.

לא יודע מה אתכם אבל אותי התמונות וקטעי הוידאו חצי מרגשים, חצי מעציבים. תחשבו שמדובר במשחק שהיה אמור כבר לצאת לפני 4-5 שנים. זה בטח לעולם כבר לא יקרה…

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

מטורףףף

נכון!