Diablo Immortal עדיין מתוכנן לצאת השנה

המעריצים מחכים: אחרי פידבקים מהבטא, בליזארד מאשרת כי משחק המובייל שלה, 'דיאבלו אימורטל' ישוחרר ב-2022

Diablo Immortal הוא משחק MMO חינמי למכשירים הניידים (iOS ואנדרואיד) המבוסס על סדרת משחקי התפקידים הפופולרית דיאבלו. המשחק הוכרז במהלך בליזקון (Blizzcon 2018), אבל הוא זכה לקבלת פנים די צוננת מצד מעריצי דיאבלו המושבעים. הסיבה לכך היא שבאותו זמן הם חיפשו מידע על החידוש לדיאבלו 2 (Diablo II: Resurrected) ובעיקר על דיאבלו 4, שהוכרז שנה אחר כך ונדחה.

המשחק מפותח בשיתוף פעולה עם NetEase והייתה לו תקופת בטא סגורה מאוקטובר עד ינואר. המפתחים ממשיכים לחפש דרכים לשפר את החוויה בהתבסס על משוב של שחקנים מגרסת הבטא ותארו זאת לעומק בפוסט רשמי בבלוג.

רשמים מהבטא, מה השחקנים לא אהבו

עם שחרור של Diablo Immortal השנה, וזה יכול לקרות במהלך החודשים הקרובים, בליזארד רוצה להפוך את החוויה החברתית של המשחק לנפוצה יותר תוך דילוג על המלכודות הקשורות בדרך כלל במשחקים ניידים בשירותים חיים. שינויים מרכזיים יובאו בהיבטים החברתיים, מערכת האיזון ודגש רב על העיצוב של המשחק. אחרי הכל מדובר ב-MMO, או לפחות זה מה שצוות המפתחים משווק אותו.

בליזארד הציגה את Hellquary במהלך הבטא הסגורה של Diablo Immortal. אלו הן פשיטות של 8 שחקנים הכוללות בוסים מסיביים. נראה כי גיימרים התלוננו על הקושי של בוסים אלו (במיוחד Lassal ו- Vitaath). Cycle of Strife הוא מצב הסוף של Diablo Immortal PvP. הוא כולל משיכת מלחמה לאורך העונה בין פלגים: בני אלמוות וצללים. האחרון שואף להפיל את בני האלמוות ולרשת את התואר בעצמם, בעוד הראשונים נלחמים על עמדתם.

Boon of Plenty היא מערכת "בוסטרים" המעניקה הטבות באופן מיידי כל עוד היא פעילה, כמו שידות נדירות או אחסון "מוגזם". הענין הוא שזה גם עולה כסף אמיתי כמו ה-battlepass, אבל לאור התגמולים הזעומים, המעריצים הביעו מורת רוח. לפיכך, בבליזארד בודקים פתרונות כדי לשפר מערכת זאת.

בחודש שעבר הודיעה חברת מיקרוסופט כי היא רכשה את חברת אקטיוויז'ן-בליזארד. מעניין אם תהיה לכך השפעה על המשחק או על מועד ההשקה שלו.


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות