BlizzCon 2019: דיאבלו 4 הוכרז רשמית

בליזארד פוצחת את אירוע בליזקון 2019 עם הכרזה ענקית בדמות Diablo IV מלווה בטריילרים סינמטיים ומעט גיימפליי

אירוע BlizzCon 2019 נפתח בקול תרועה עם הכרזה על הכותר הבא בסדרת האופל, דיאבלו הרביעי, שנמצא כבר בפיתוח ל-PS4, Xbox One, וגם ל- PC.

חושך, עולם ומורשת

החשיפה הגיעה דרך טריילר קולנועי מורחב, שקבע את הטון לאווירה הדי מחרידה של המשחק. מנהל המשחק לואיס באריגה עלה לבמה בעקבות הטריילר כדי לשפוך אור על המשחק הבא בסדרה והוא סיכם את דיאבלו 4 בשלוש מילים: חושך, עולם ומורשת.

הטריילר הסינמטי הוא ממש ארוך, ונמשך למעלה מ-9 דקות. צפו:

https://www.youtube.com/watch?v=WmKZaMDmwCo

"הדבר הראשון שתבחינו בו זה שאנחנו חוזרים לשורשים החשוכים של הזיכיון," אמר בריגה. "זה אומר דם ו-Gore, זה אומר סמלים וטקסים נסתרים. חשוב מכך, משמעות הדבר היא שניצחונות אינם נקיים ואינם מובטחים."

עם Diablo IV, אנחנו רוצים להציב את עולם הקודש במרכז. אנחנו רוצים שלכל דמות, לכל מפלצת, לכל סיעה תהיה תחושה של מקום.

לאחר מכן שיתף באריגה את הטריילר גיימפליי הראשון למשחק שדי מזכיר את דיאבלו 2, עם פרספקטיבה איזומטרית וסגנון אמנותי ריאליסטי יותר מאשר דיאבלו השלישי. עד כה אושרו שלושה קלאסים: Sorceress -מכשף (מסתמך על אש, קרח וקסם בזק בקרבות ארוכי טווח); Barbarian -ברברי (מסתמך על חרבות וגרזנים בקרבות קרובים לטווח הרחוק); ו-Druid -דרויד (מסתמך על קסם ברק, רוח והפיכת טרנספורמציה בקרבות בינוניים).

דיאבלו 4 הודלף למעשה קודם לחשיפה על ידי המגזין גיימינג הגרמני GameStar שהעלה מודעת פרסום של ספר שנקרא" The Art of Diablo" שמכיל מידע ופיסות אמנותיות מהמשחקים  Diablo, Diablo II, Diablo III, וגם.. Diablo IV.

אין עדיין תאריך יציאה לדיאבלו 4, יעודכן בהמשך.


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות