רשמי: Dead Island 2 עדיין בפיתוח ועשוי לצאת בשנה הבאה

למרות החששות כי הכותר "דד איילנד 2" בוטל, קיבלנו אישור שהמשחק עדיין בפיתוח

Embracer Group, חברת האם של דיפ סילבר (Deep Silver), אישרה כי Dead Island 2 עדיין בפיתוח, אך הוא לא צפוי להשתחרר עד שלב מסוים במהלך שנת הכספים הבאה של החברה שתתחיל במרץ 2023.

שאלה בנוגע לפיתוח המשחק נשאלה במהלך התוצאות הכספיות האחרונות של קבוצת Embracer. השאלה הייתה האם למשחק יש חלון שחרור רשמי או לא, ומה אנחנו יכולים לצפות מכותר שנמצא בפיתוח כבר עשר שנים.

[the_ad id="54493"]

מנכ"ל החברה לארס ווינגפורס (Lars Wingefors) השיב:

ברור מאוד שזה [עדיין חי], ואני לפחות מצפה לשחרור השנה הפיננסית, או סליחה, על השנה הפיננסית הבאה אני צריך לומר

אבל, יש לנו כותר טריפל-A ללא הודעה מוקדמת – שאתה חושב שהוא Dead Island 2.

"קשה לי להגיב יותר על זה, אבל אני מתרגש לגבי כותרים שלא הוכרזו", הוא המשיך בצחוק קל ובחיוך.

זומבי. מעניין אם גם הוא ישרוד עד ההשקה

Dead Island 2 – ההיסטוריה ועד היום

ההיסטוריה של פיתוח Dead Island 2 מתחילה להזכיר את זמן הפיתוח הכמעט אינסופי של המלך הבלתי מעורר Duke Nukem Forever, ששוחרר אחרי 15 שנה. המשחק הוכרז במהלך תערוכת E3 2014, ואז נאמר שחלון יציאתו יהיה מתישהו בשנת 2015. לאחר החששות שהיו באפריל של אותה שנה, המפיצה Deep Silver הודיעה כי המשחק נדחה לשנת 2016.

[the_ad id="54493"]

מה שקרה ב-2016 הוא שהוכרז סטודיו חדש למשחק, בשם סומו דיגיטל (Sumo Digital), שלקח את המושכות מחברת Yager, למרות שהמפתחת המקורית של המשחק הראשון הייתה בכלל חברת Techland. סומו דיגיטל הוא אולפן שחתום על משחקים כמו LittleBigPlanet 3Forza Horizon 2Disney Infinity 3.0 ו Crackdown 3, ועוד. ההבטחה הייתה שפרטים חדשים ייחשפו בתערוכת E3 2016. זה לא קרה.

בשנת 2017 אישרה דיפ סילבר שהמשחק עדיין נמצא בפיתוח ועד 2019, החברה שמרה על שקט תעשייתי. המנכ"ל לארס ווינגפורס אישר ב-2019 (פעמיים) כי המשחק עדיין נמצא בפיתוח, אבל מי שאחראית עליו היא בכלל חברת "Dambuster Studios" שחתומה על Homefront: The Revolution.

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות