Homefront: The Revolution הוכרז

Homefront 2 או בשמו הרשמי: "העורף: המהפיכה" הוכרז הלילה רשמית, אחרי שדלף לרשת. המשחק הבא בסדרה מפותח על ידי קרייטק וישוחרר ב 2015

בשנת 2011, שוחרר IP חדש בשם הומפרונט, פיתוח שני במספר לחברת Kaos Studios, אחרי הצלחתה החלקית, אך המוערכת עם המשחק Frontlines: Fuel of War. הכיוון היה ברור, אלטרנטיבה למשחקי סדרת באטלפילד, עם קמפיין מושקע לשחקן יחיד. אולם, פשיטת הרגל של חברת THQ שהפיצה את הומפרונט, השאירה את המפתחים ללא קורת גג וללא משקיע, ורק אחרי מכירתה בחלקים של THQ (במכירה פומבית), העניקה לחברת קרייטק (קרייסיס 3) את הזכויות לכותר Homefront 2, ולמפתחים המקוריים קורת גג באולפן החדש. המחיר ששולם- חצי מיליון דולר.

אני לא בטוח אם העיתוי היה מכוון, אבל בימים שסדרת באטלפילד פונה לכיוון של שוטרים וגנבים, מוכרז כותר ההמשך להומפרונט שנושא את השם המחייב Homefront: The Revolution.

Homefront: The Revolution הוא משחק יריות בגוף ראשון ובעולם פתוח שבו מתנהלת מלחמה בין ארצות הברית לדרום קוריאה, שבה תובילו את תנועת ההתנגדות במלחמת גרילה נגד כוח צבאי גדול יותר, כשמרכז העלילה תיסוב סביב פילדלפיה שהפכה למדינת משטרה. המשחק גם יכיל Online Co-Op שבו תוכלו לחבור לשחקנים אחרים ולהילחם יחד, לגבי מולטיפלייר תחרותי, אין כרגע מידע.

המשחק מפותח כצפוי על המנוע הגרפי המרשים של קרייטק (CryEngine 3) ועל פי המידע הרשמי, קרייטק תפיץ את המשחק ביחד עם דיפ-סילבר, והוא ישוחרר ב 2015 ויגיע לקונסולות החדשות (PS4/X1) ולמחשב, מק ולינוקס.

[divider]

 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
6 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

את הראשון מאוד אהבתי דווקא
גם השני נראה מבטיח.

ממש אהבתי את פרונטליינס אבל homefront היה ככה ככה מינוס.

אולי עכשיו עם המנוע המדהים הזה הם ישפרו גם את הגיימפליי.

זה לא נגד דרום קוריאה אלא נגד קוריאה המאוחדת שהיא דרום קוריאה צפון קוריאה ויפן ביחד.
הגרפיקה עדיין לא השתפרה אבל הוא נראה משחק טוב

מה לא השתפרה עוד לא ראינו גיימפליי?!
מחכה לגיימפליי, מנוע קרייסיס צריך להיות חיה

זה כתוב גם בכתבה פה