גיימר בן 70 צבר כמעט 20,000 שעות במשחק Skyrim

Skyrim או בשמו המלא The Elder Scrolls V: Skyrim, הוא אחד המשחקים האהובים ביותר בעולם כיום, עם קהל מעריצים שמלווה אותו באדיקות מאז ההשקה ב-2011. סקיירים הוא הוא משחק תפקידים (RPG) בעולם פתוח שפותח על ידי Bethesda Game Studios והוא הפרק החמישי בסדרת Elder Scrolls, וממשיכו של המשחק The Elder Scrolls IV: Oblivion משנת 2006. המשחק זכה לשלל פרסים ותארי "משחק השנה"

אין פלא שמשחקי תפקידים בעולמות פתוחים גוררים את השחקנים לשעות על גבי שעות של חקירה וביצוע משימות צד או עיקריות או סתם להסתובב בעולם של המשחק בשביל הכיף. כבר דיווחנו בעבר על הסבתא- Skyrim Grandma, היוטיוברית הגיימרית הכי מבוגרת במשחק התפקידים הפופולרי, שתונצח כדמות במשחק הבא בסדרה- The Elder Scrolls VI. אך הסיפור שלנו היום הוא על גיימר בן 70 שיש לו קרוב ל- 20,000 שעות משחק עד כה.

לשחק שנתיים וחודשיים ללא הפסקה

הפוסט המקורי פורסם ברדיט (Reddit) והועלה על ידי משתמש בשם Due-Film-9073, שהעיד כי הדוד שלו בשנות ה-70 המוקדמות לחייו, צבר במשחק סקיירים 19,503 שעות משחק. בחישוב מתמטי פשוט, מדובר על יותר משנתיים שלמות של משחק, ללא הפסקה. בהתחשב בעובדה שהמשחק יצא לפני קצת יותר מ-10 שנים, זה אומר שהבחור הזה בילה חמישית מחייו בעשור האחרון במשחק.

סקיירים שעות משחק
19,503 שעות בסקיירים, והיד עוד נטויה

כמה משתמשי Reddit הבחינו שלמרות צבירת השעות המטורפת של הבחור, עדיין איכשהו חסרים לו חמישה הישגים: גנב, מאסטר קרימינל, אובליביאן ווקר, בפסגת האפוקריפים ורוכב הדרקון (Thief, Master Criminal, Oblivion Walker, At the Summit of Apocrypha ו- Dragon Rider). Sammit of Apocrypha הוא, כמובן, המסע האחרון ב-Dragonborn, אז זה די מדהים שהוא לא קיבל את ההישג הזה. אולי הוא פשוט השאיר במשחק קצוות לא פתורים כדי שתהיה לו סיבה להמשיך לשחק, כי הוא פשוט לא רוצה לחשוב שהכל נגמר. הוא לבטח מצפה מצפה ל-The Elder Scrolls VI, המשחק הבא בסדרה.

מקור: רדיט

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

נראה לי גם 100000 שעות לא יספיקו כדי לסיים את המשחק הזה

איזה מטורףף

ככה בדיוק מעבירים זמן בפנסיה 🙂