בליזארד מכריזה במפתיע על משחק הישרדות חדש

חברת בליזארד הכריזה על כותר חדש לגמרי שעלילתו תתרחש "ביקום חדש", וזה קורה שבוע אחרי שהחברה נרכשה ביחד עם אקטיביז'ן ע"י מיקרוסופט


בליזארד (Blizzard Entertainment), שאחראית על כמה מהסדרות הפופולאריות בעולם, כמו World of Warcraft, Diablo ו-Overwatch הכריזה דרך הטוויטר כי היא עובדת על משחק הישרדות חדש שיתרחש בעולם פנטזיה-מדע בדיוני חדש, אך עדיין לא קיבל שם.

הציוץ נעשה באמצעות פרסום מודעת דרושים בטוויטר הרשמי של בליזארד ושנועד לגייס מפתחים לפרוייקט החדש:

בליזארד מתחילה מסע חדש. אנו יוצאים למסע ביקום חדש, מותג חדש שיציג משחק הישרדות עבור המחשב והקונסולות. עולם בו גיבורים יפגשו, סיפורים רבים יסופרו, והוא מכיל הרפתקאות רבות. עולם שלם של אפשרויות שרק מחכה שיחקרו אותו

המשחק החדש יהיה המשחק הראשון של בליזארד לסדרה חדשה לגמרי, וזו מספיק סיבה למסיבה, כי מאז Overwatch ששוחרר לראשונה ב- 2016, החברה עסקה בעיקר בהרחבות למשחקים נוכחיים והכרזות על המשכים לדברות קיימות. ז'אנר ההישרדות, הוא גם ז'אנר יחסית חדש, אם בחברה מתכוונים להביא לנו משחק בסגנון DayZ.

הארט השני שנחשף. (מקור: Blizzard Entertainment)

כמובן שמדובר בשלבים מאוד ראשונים של המשחק ולמעט שני ציורי ארט שנחשפו, אין לנו שום מידע. מיד לאחר פרסום ההכרזה בטוויטר, הגיב מייק יבררה, מנהל החברה עם ציוץ משלו וטען כי שיחק כבר כמה שעות בפרויקט החדש ושהם מתרגשים להציג לגיימרים את העולם החדש שיצרו.

בליזארד עתידה לשחרר שני משחקים גדולים בעתיד הקרוב הנראה לעין, ולמרות שנדחו למועד לא ידוע Overwatch 2 ו-Diablo 4, שהוכרזו בבליזקום 2019, סיכוי לא רע שישוחררו עוד השנה.

ההכרזה הזו מגיעה שבוע לאחר שחברת מיקרוסופט רכשה את אקטיוויז'ן-בליזארד בעסקה הגדולה בהיסטוריה של תעשיית הגיימינג, תמורת סכום של 68.7 מיליארד דולר, כך שגם המשחק המסתורי החדש של בליזארד יגיע אלינו תחת כנפיה של מיקרוסופט.



כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות