"Saints Row" הוכרז כאתחול לסדרה, ועשוי לפלג את קהילת המעריצים

לאחר 7 שנות היעדרות מאז המשחק האחרון בסדרה הגרנדיוזית, Saints Row תחזור לחיינו עם משחק חדש בסדרה שדומה יותר למשחק הראשון והשני שקרובים יותר לקרקע מאשר המשחק השלישי ואילך שהציגו משחקיות גרנדיוזית ועלילה מגוחכת, אבל לא כולם אוהבים את שינוי הכיוון


ביום רביעי האחרון אולפן Volition וחברת האם שלו Deep Silver הכריזו על אתחול לסדרה המיתולוגית כחלק מאירוע Opeining Night Live בגיימסקום בהנחיית ג'ף קיילי, ולפני שנראה לכם את מה שהוצג שם ועל מה מדובר, נגלה לכם סוד קטן: אנחנו קיבלנו הזמנה לראות את Saints Row באירוע רשת מצומצם ב11 באוגוסט, אנחנו חשבנו שמדובר במשחק שנראה סולידי על אף שהוא הרבה יותר ריאלסטי ופחות מוגזם מקודמיו

 

Saints Row החדש מתוכנן לצאת ב25 לפרבואר הקרוב לקונסולות הדור הנוכחי (PS5, Xbox Series X | S) והדור הקודם (PS4, Xbox One) ומחשב אישי ויתרחש בעיר בדיונית בשם סנטו אליזו שמבוססת על דרום מערב ארה"ב, ערים כמו לאס וגאס, פינקס וסנטה פה צפויים לעלות לכם לראש בזמן המשחק.

המשחק הוא אתחול מלא לסדרה, שמנסה לאזן את ההומור המוגזם של The Third ביחד עם הרצינות של משחקים מוקדמים יותר, אז אין פה כוחות על או פלישת חייזרים, אבל כן יש מאבקי שליטה של 4 כנופיות על עיר אחת, מרדפי מכוניות משוגעים ולא מעט אקשן. המפתחים ב-Volition הסבירו לנו שההשראה העיקרית שלהם לאקשן במשחק היא בזכות סרטים כמו "מהיר ועצבני", "בייבי דרייבר" ו-"ג'ון וויק"

השחקנים יכנסו לנעליו של "הבוס", דמות שניתנת להתאמה אישית כמעט מלאה כולל בחירת המגדר שלה, בתור הבוס אתם תקימו מחדש את כנופיית "הסיינטס" המפורסמת מאפס, ביחד עם עוד 3 חברים חברי הכנופיות היריבות שמאסו באיך שהן מתנהלות:

נינה – מכונאית רכב שהייתה חברה לשעבר בכנופיית "לוס פנטרוס", כנופיה שאוהבת את הרכבים שלה ומשתמשת בהם כאמצעי הסחר העיקרי ואולי גם ככלי נשק. היא תהיה הנהגת של הכנופיה שלכם
קווין – חבר לשעבר בכנופיית ה"איידלוס", כנופיה שאוהבת את חיי הלילה והמועדנים וקוד הלבוש שלה זהה לזה של דאפט פאנק, קווין היה המוציא לפועל של השודים של האיידולס
אלי – יזם עסקי לשעבר שהיה עובד בחברת "מרשל", לא בדיוק כנופיה, אלא יותר צבא מקצועי שעוסק בייצור כלי נשק ואבטחת עבריינים, אלי יעזור לכם לנהל את פעילות הכנופייה.

מגרש המשחקים החדש שלכם, סנטו אליזו, מחולקת ל-9 רובעים שונים ו-Volition הסכימו להראות לנו 3 מהם: ראנצ'ו פרובדנסיו, עיר כפרית מוזנחת; אל דוראדו, רובע ההימורים של העיר שניתן להשוות ללאס וגאס; ומונטה ויסטה, אזור פרברי בעיר.

כמו עם משחקי הסדרה בעבר, עליכם להילחם בכנופיות האחרות עבור שליטה ברובעים של העיר, כל רובע יעניק לכם יתרון אחר לכל חברי הכנופייה, מה שחדש במשחק הזה היא האפשרות להשתלט על נכסים רקים ולעשות כסף באמצעות עסקים לא חוקיים, כמו הבחרת נשק וסמים, תאלצו גם להלבין את הכסף באמצעות הקמת עסקי כיסוי כדי שתראו לגיטימיים. העיר החדשה תכלול גם יותר אזורים אנכיים לחקור (כגון בניינים והרים) ומערכת הנהיגה שופרה משמעותית כדי לאפשר לכם להשתמש בכלי הרכב שלכם כנשק לצד הנשקים שיש עליכם, ככה לפחות Volition מקווים שתעשו

את כל המשחק ניתן יהיה לשחק לבד, אך הוא עוצב בראש ובראשונה כמשחק מולטיפלייר שיתופי עד 4 שחקנים, תוכלו לשחק יחד בכל עלילת המשחק וכל שחקן בעצם יהיה הבוס של הכנופיה שלו מהמשחק שלו.

 

התגובה למהלך של המפתחים לא איחרה לבוא, מיד לאחר שפורסם הטריילר ביום רביעי, רוב המעריצים האדוקים של הסדרה הוכו בהלם מוחלט לנוכח הכיוון הריאלסטי והמקורקע יותר שהסדרה לוקחת, כמות הדיסלייקים ביוטיוב עלתה בקצב מסחרר והמעריצים השוו את המשחק לשילוב מוזר בין Fortnite ל-GTA V, ב-Volition לעומת זאת לא התרגשו, וכנראה ציפו את התגובה הזאת מראש.

"אנחנו לא נסוגים מהמשחק הזה, אנחנו מבינים, זה חדש וזה תגובת הלם לאתחול יוצאת דופן" מיהרו לציין בטוויטר הרשמי של המשחק. ג'רמי ברנשטין, מעצב הנארטיב הראשי של המשחק, הסביר לנו באירוע והשווה את הסיטואציה לסרט "מונרייקר" מסדרת ג'יימס בונד: "יצאנו כל כך מגבולות המציאות, ששאלנו את עצמנו לאן נלך משם? היינו חייבים לחזור אחורה ולחזור לשורשי הסדרה. המקום היחידי שאפשר לחזור אליו אחרי שהלכת כל כך רחוק"

ג'ים בון, המעצב הראשי של המשחק הוסיף: "במשחק הרביעי נלחמת בחייזרים והפכת לשליט הגלקסיה, אחרי המשחק הזה אמרנו לעצמנו 'אוקי מה עכשיו? נגרום להם להילחם באלוהים?' ואז באמת הוצאנו את Gat Out of Hell ובנקודה הזאת כבר היינו אבודי עצות, מאוד אהבנו את המכניקות שבנינו ואת כוחות העל, אבל זה השאיר לנו מעט מאוד מקום לתמרן ולראות מה הלאה, קיבלנו החלטה לחזור לשורשים שלנו די בקלות."

אז הרבה מהתוכן המוגזם והמשוגע שהיה אופייני ל-2011 (כמו למשל, להסתובב עירום ברחובות ולהרביץ לאזרחים תמימים עם צעצוע מין ענקי), כנראה לא יחזור, אני דווקא מתרגש לחזור לעולם של הסייטנס ולראות לאיפה Volition יקחו את הסדרה ב-25 בפרבואר, 2022.

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות