התגעגעתם ל-Saints Row? ציוץ רומז על הכרזה של משחק חדש

gamescom 2021: ציוץ חדש של גו'ף קיילי עם לינק לאתר של סיינט רואו, לא משאיר הרבה מקום לניחושים


בשבוע הבא יתקיים אחד האירועים היותר גדולים בתעשיית הגיימינג, אירוע "gamescom 2021" בין ה-25-27 לאוגוסט, קלן, גרמניה. מנחה ערב הפתיחה יהיה גו'ף קיילי, שכבר הספיק לצייץ בטוויטר טיזר לגבי Saints Row. תמונה של קיר לבנים שעליו צבוע בגרפיטי "אתחול מחדש". זה הכל. אין שום דבר אחר. רק שהלינק שצורף לציוץ, מופנה ישירות לאתר saintsrow.com.

הגיע הזמן שנשמע על ההמשך של הזיכיון שפותח על ידי וולישן (Volition), במיוחד בהתחשב בכך שהיינו אמורים לשמוע על משחק חדש בסדרה בשנה שעברה. עוד בנובמבר 2019, מנכ"ל קוך מדיה (מפיצת המשחקים של הסדרה), קלמנס קונדראטיץ (Klemens Kundratitz) אמר כי קוך וחברת האם שלה, THQ Nordic, ידונו במשחק במהלך שנת 2020.

"סנטס ריי קרוב מאוד לליבנו, ונדבר על זה בשנה הבאה", אמר קונדראטיץ. "בינתיים רק רצינו להשחיל מילה או שתיים ולאשר שזה מגיע וזה הולך להיות נהדר".

באוגוסט 2019 אושר כי פיתוח של שורה חדשה של סנטס, מה שיהפוך אותה לערך הממוספר הראשון מאז שחרור סיינטס ש 'בשנת 2015.

למעריצי הסדרה זו בשורה נהדרת, סוף סוף נשמע משהו על המשחק בשבוע הבא במהלך פתיחת הנייט לייב שיצא לדרך במסגרת gamescom 2021. האירוע אותו ינחה קיילי יימשך כשעתיים וכל הכיף הזה יתחיל ביום רביעי, ה-25 באוגוסט, שעה 21:00 שעון ישראל. אתם יכולים לצפות מכאן:



 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות