2042 Battlefield: נחשף הפורטל של באטלפילד והוא נראה מדהים

בטריילר מרשים ומדהים כאחד, חשפה EA את Battlefield Portal, דרך חדשה לשחק באטלפילד עם אפשרות למזג כותרים קודמים בסדרה


הערב, EA חשפה את הפורטל של 2042 Battlefield, דרך ליצור, לשתף ולשחק מצבי משחק Battlefield מותאמים אישית. זה לא עורך מפות קלאסי עם גישה למנוע המשחק Frostbite- זה כלי אינטרנט, באופן חלקי – אבל הוא נראה חזק מספיק בכדי ליצור כמה סוגי משחקים מותאמים אישית של באטלפילד. מקרב סכינים עם עד 128 שחקנים ועד לקרבות ענק של כלי רכב וטיס ורובוטים. צפו:

הדובדבן שבקצפת הוא שפורטל Battlefield לא סתם מאפשר לכם להתעסק עם אלמנטים ב-2042 Battlefield: זה כולל גם מבחר מפות, קלאסים, כלי נשק וכלי רכב ממשחקי הסדרה האהובים ביותר Battlefield 1942, Battlefield Bad Company 2 ו- Battlefield 3.

 

באטלפילד פורטל

פורטל Battlefield (הכלול ב- Battlefield 2042 כאחד משלושת המצבים העיקריים שלו) מאפשר לכולם ליצור הפעלות Battlefield מותאמות אישית ולהזמין חברים לשחק בכל מצב משחקים מותאם אישית. אתה יכול לצייד קבוצה של 32 שחקנים ברובי K98 ממלחמת העולם השנייה ולגרום להם להילחם בחוליה אחרת של מומחים משנת 2042. אתה יכול לשחק בכל מצב עם בוטים, והם יעשו כמיטב יכולתם כדי להבין את זה. לחלופין, תוכלו לעצב מצב המיועד להפעלה נגד בוטים, עם חברים אם תרצו.

Battlefield 2042 PORTAL

הפורטל יושתת על מעין "דפדפן שרתים" בו תוכלו להצטרף למצבי Battlefield מותאמים אישית שנעשו על ידי EA ושחקנים אחרים, או להתחיל מצב חדש משלכם. יש גם עורך לוגיקה שבו אתה יכול ליצור חוקים מפתיעים יותר, כגון החלפת אקדח אקראי לידיים של כל שחקן כאשר מתקיים תנאי.
Battlefield 2042 PORTAL LOGIC

בעת ההשקה, פורטל Battlefield יכלול את המפות:

  • Battle of the Bulge (Battlefield 1942)
  • El Alamein (Battlefield 1942)
  • Arica Harbor (Bad Company 2)
  • Valparaiso (Bad Company 2)
  • Caspian Border (Battlefield 3)
  • Noshahr Canals (Battlefield 3)
  • של 7 המפות מתוך Battlefield 2042

Battlefield 2042 ישוחרר ב- 22 באוקטובר 2021. פורטל Battlefield יהיה זמין בהשקה, כמו גם מצבי Conquest ו- Rush האופייניים (שכותרתם הפעם "לוחמה כוללת" ("All-Out Warfare")) ומצב אחר, שנקרא Hazard Zone, שאנחנו עדיין מחכה לשמוע עליו עוד. EA מסרה כי בטא פתוחה של Battlefield 2042 תתקיים בספטמבר.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות