באטלפילד 2042 הוכרז רשמית ויגיע באוקטובר [עדכון] גיימפליי טריילר שוחרר

100 שנה אחרי באטלפילד 1942, עידן חדש לסדרה הוכרז עם באטלפילד 2042- מולטיפלייר בלבד, ללא קמפיין או באטל-רויאל


אחרי שלל שמועות וחצאי הדלפות, מכריזה חברת EA על הכותר הבא בסדרת באטלפילד והוא לא נקרא BF6. המשחק Battlefield 2042 ייקח אותנו לעידן לא רחוק ואת הסדרה כולה יחזיר לתקופה מודרנית פלוס. צפו בטריילר המרשים:

באטלפילד 2042, ובקיצור BF2042, יתמקד במצב מולטיפלייר בלבד, ויתמוך בעד -128 שחקנים במחשב, פלייסטיישן 5 ו- Xbox Series S ו- X, בעוד שגרסאות ה- PlayStation 4 ו- Xbox One של המשחק יתמכו ב -64 שחקנים. תהיה גם אפשרות לשחק נגד בוטים AI, סולו או עם קבוצת חברים.

באטלפילד 2042 נשקים

"אני חושב שזה רק משהו שמאפשר לנו באמת להישען במה שאנחנו הכי טובים בו", אמר מנהל העיצוב של Battlefield 2042, דניאל ברלין, על היעדר קמפיין לשחקן יחיד – דבר שהיה עמוד התווך של הסדרה מאז Battlefield 3. "אם אתה מסתכל על ה- DNA של האולפן, מה שאנחנו עושים כל כך הרבה זמן, רק אמרנו שאתה יודע מה, לא נעשה לנו קמפיין מסורתי לשחקן יחיד הפעם, אבל אנחנו הולכים לשים את כל הדגש הזה ואת כל המשאבים הללו לבניית עומק למולטי-פלייר. כי זה מה שאנחנו עושים הכי טוב. "

באטל-רויאל אאוט

BF2042 גם לא יציג מצב באטל רויאל, "הודות" לנסיון האחרון של הסדרה עם Firestorm של Battlefield 5 – מצב שהראה הבטחה גדולה אך סבל מתמיכה המתמשכת הדרושה כדי שיצליח.

"באטל רויאל הוא בהחלט משהו שהוא פופולרי במיוחד כרגע," אמר ברלין. "אין לנו שום תכניות לשלב מצב שכזה בשלב זה, אבל יש לנו חוויות אחרות בתוך המשחק שאנחנו לא יכולים לדבר עליהן, אנחנו מאוד נרגשים."

BF2042 באטלפילד

עד לנקודה זו, EA ו- DICE השתמשו בבאטלפילד בכדי להרים את המכסה על מצבי הסדרה המסורתית Conquest ו- Breakthrough – שניהם מגיעים תחת דגל לוחמה כוללת – עם מצב מבוסס קבוצה חדש שנקרא Hazard Zone. בהמשך הקו, ומצב שלישי שטרם פורסם על ידי DICE LA, אמור להיות מוצג לראשונה באירוע EA Play בחודש הבא.

"החוויה ש- DICE LA בונה במיוחד היא מכתב האהבה הזה לשחקנים ולמעריצים ותיקים שלנו", אמר ברלין, עם הגילוי המלא של המצב שייערך ב 22- ביולי. "המוקד שלנו כרגע הוא להוציא את BF2042 ולוודא שזה הכי טוב שאפשר, אני חושב שאנחנו כן מספקים חוויה מרובת משתתפים שאף אחד אחר לא באמת עושה עם הטכנולוגיה החדישה וכל החומרה המודרנית לרכבים, למומחים ולעולם הדינמי.

Battlefield 2042 ישוחרר ב-22 באוקטובר ל- Xbox One,Xbox Series X, PS4, PS5 ו- PC דרך Origin, Steam ו- Epic Game Store.


[עדכון] חברת EA שחררה טריילר חדש ונוצץ של גיימפליי וזה נראה לא פחות ממדהים. צפו:


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות