Koch Media חתמה על הסכם הפצה עם חברת הפיתוח Starbreeze להשקת PAYDAY 3 ב- 2023


קוץ’ מדיה, חברת בת בבעלות מלאה של קבוצת Embracer, הודיעה היום על הסכם משותף עם חברת Starbreeze עבור הכותר- PAYDAY 3. כ- 18 חודשים לאחר ההשקה “משחקים כשירות” (“Games as a service”), כלומר פיתוח מתמשך, שחרור תוכן חדש ושיווק. עם עסקת ההפצה החדשה, פרויקט PAYDAY 3 ממומן במלואו. PAYDAY 3 צפוי לצאת לדרך במהלך שנת 2023.

סטארבריז נותרה הבעלים של ה- PAYDAY IP – אחת מזכייניות המשחק המצליחות בעולם עם יותר מ -28 מיליון משחקים מותקנים עד כה – ותהיה אחראית להמשך הפיתוח של PAYDAY 3. המשחק מסמן את המוצר הגדול הבא עבור Starbreeze ותאפשר לחברה להגדיל עוד יותר את צבר שחקני PAYDAY.

“אנו שמחים להכריז על עסקת הפצה משותפת ארוכת טווח PAYDAY 3 עם Koch Media, אשר חולקת את התשוקה שלנו לזכיינית PAYDAY ומודל” משחקים כשירות “. בנוסף להבטחת המשך הפיתוח, עסקה זו מאבטחת את הפרסום העולמי של PAYDAY 3, כמו גם את מאמצי השיווק לאורך כל מחזור חיי המשחק. כעת יש לנו בסיס חזק להשקה מוצלחת של PAYDAY 3 “, אמר טוביאס סיוגרן, ממלא מקום מנכ”ל Starbreeze.

עם למעלה מ -20 שנות ניסיון, Koch Media מיצבה את עצמה כמפיצה עיקרית של בידור דיגיטלי. באמצעות חוויית השיווק והתקשורת הגלובלית הרחבה שלה, Koch Media תהיה אחראית על פעילויות פרסום ושיווק של PAYDAY 3 ברחבי העולם.

“אנו שמחים לקבל בברכה את סטארבריז כשותפה חדשה לעסקי הפרסום העולמית שלנו. PAYDAY 3 מתפתח למשחק מדהים. בהתבסס על מה שראינו כבר, PAYDAY 3 הולך לקחת את הזיכיון לגבהים חדשים וישמח את אוהדי PAYDAY כמו גם קהלים חדשים עם משחק חדשני מרובי משתתפים “, אמר קלמנס קונדראטיץ, מנכ”ל קבוצת Koch Media.

PAYDAY 3 יהיה הכותר הבא בסדרת משחקי היריות מגוף ראשון שעוסקת בשודים. המשחק יושק במהדורה מתואמת למחשבים אישיים ויגיע גם לקונסולות בשנת 2023, עם תוכן ופונקציות נוספות שתוכננו הרבה מעבר לתאריך ההפצה המקורי.