Total War: Warhammer 3 הוכרז רשמית

חברת סגה הכריזה על המשחק הבא ביוניברס של Warhammer עם פלגים וגזעים חדשים. המשחק ישוחרר השנה ל-PC בלבד


סגה מחזירה את אחת מסדרות האסטרטגיה והטקטיקה הפופולאריות ביותר שלה עם ההכרזה על Total War: Warhammer 3. החברה הודיעה שעל הפיתוח למשחק אחראית Creative Assembly, האולפן שעומד מאחורי Total War: Warhammer 2 ו- Total War Saga: Troy .

Total War: Warhammer 3 ייקח שחקנים לסכסוך בין זקיפים תמותיים לבין שדים וחיות דמוניות מרושעות. המלחמה תשתרע מארצות המזרח ועד ממלכות הכאוס הדמוניות. משחק ההמשך הזה יציג לראשונה גם גזעים וסיעות אייקוניות בפעם הראשונה בסדרה, כולל כסלו, קתאי, חורנה, נורגל, סלאנש וצנטץ ' (Kislev, Cathay, Khorne, Nurgle, Slaanesh, ו- Tzeentch). סגה מבטיחה שלכל גזע יהיה מסע ייחודי משלו ונקודות קצה שונות לחיפוש שלהם, כאשר כל אחד מנסה להציל או לנצל אל די גוסס. צפו בטריילר ההכרזה הרשמי:

"החזון שלנו, מההתחלה, היה ליצור סדרה שהרגישה כמו מסע מדהים בעולם הזה שכולנו אהבנו", אמר מנהל המשחק איאן רוקסבורג. "התמיכה העצומה של השחקנים שלנו בהבטחת ההצלחה של שני החלקים הראשונים דחפה את השאיפה שלנו לגבהים חדשים, ואנחנו לא יכולים לחכות שכולם יחוו את זה." ההכרזה לא כללה פרטים מדויקים על תאריך יציאה, אך המשחק צפוי לצאת השנה והזמנות מראש זמינות כעת דרך Steam ו- Epic Games Store.

Total War: Warhammer 3 הוא רק אחד מכמה משחקי Warhammer שנמצאים כרגע בפיתוח. משחק נוסף שאנחנו יודעים עליו הוא משחק הקו-אופ בגוף ראשון, Warhammer 40K: Darktide שמיועד לצאת ל- Xbox Series X.


כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות