חינם ל-24 שעות: A Total War Saga: TROY זמין להורדה ללא עלות

משחק האסטרטגיה החדש מבית סגה זמין להורדה בחינם ל-24 השעות הקרובות, דרך חנות המשחקים Epic Games Store. גם המשחק Remnant: From the Ashes עכשיו בחינם


אנחנו מקווים שהמהלך הנועז הזה של חברת סגה, יהפוך למסורת. מתי נתקלתם בהשקה של משחק טריפל A בחינם אין כסף? זה בדיוק מה שקורה היום ובמהלך ה-24 שעות הקרובות, בוא תוכלו להוריד בחינם את Total War Saga: Troy.

Total War Saga: Troy הוא הפרק החדש בסדרת משחקי האסטרטגיה בתורות של חברת סגה (Sega) ועלילתו לוקחת אותנו לעידן הברונזה (מלחמת טרויה).  את המשחק פיתחה Creative Assembly שאחראית גם על המשחקים Rome: Total War ו- Total War: Shogun.

A Total War Saga TROY- עידן הברונזה בחינם לזמן מוגבל

עידן הברונזה יפגיש אותנו עם אחד המיתוסים העיקריים במיתולוגיה היוונית, הסכסוך האגדי בן העשרים שנה בין עמי יוון (האכאים) כנגד העיר טרויה (בשנים 1184-1193 לפנה"ס). מסלול המלחמה בין טרויה ליוון מסתמך על הבחירה שלך בשמונה הפלגים שאתה שולט בהם, שלכל אחד מהם סיפור משלו. כמו בכותרים קודמים בסדרה, המשחק יתמקד ברגע היסטורי אחד מרכזי במקום בעידן ממושך.

למי שאינו מכיר את משחקי ה- Total War, נציין רק שמשחקים אלה מציעים אסטרטגיה מבוססת תורות וקרב טקטיקות בזמן אמת, עם דגש כבד על ניהול משאבים. Total War Saga: Troy בלעדי לחנות המשחקים של אפיק למשך שנה. למרות שהמשחק זמין רק במחשב האישי כרגע, מהדורת ה- Mac של המשחק, תעלה בקרוב. כך שגם משתמשי Mac רצוי שיורידו שיתבעו עותק של המשחק למרות שהם לא יכולים לשחק בו היום.

המשחק יכול להיות שלכם בחינם אם תספיקו להוריד אותו עד מחר, יום שישי ה-14 באוגוסט, בשעה 16:00, שעון ישראל.

לחצו כאן להורדה בחינם של המשחק A Total War Saga: TROY


2 משחקים נוספים בחינם

Remnant: From the Ashes גם כן מוצע בחינם עד ה-20 באוגוסט. משחק הישרדות בגוף שלישי, שנקבע בעולם פוסט-אפוקליפטי שיצר יצורים מפלצתיים. כאחד השרידים האחרונים של האנושות, תצאו לבד או לצד שני שחקנים אחרים להתמודד מול המוני אויבים קטלניים ובוסים אפיים. לחובבי Dark Souls שתמיד רצו להילחם עם נשקים, אבל לא רק.

לחצו כאן להורדה בחינם של המשחק Remnant: From the Ashes

משחק נוסף שמוצע בחינם הוא The Alto Collection. מעבר למדבר האינסופי ולמעלה מרחב אלפיני מחכים שני מסעות מלאי פליאה. בחר את הנתיב שלך וצא להרפתקת סנובורד מרגשת עם אלטו וחבריו.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x