מחכים לירידת מחירים? EVGA ו- ZOTAC מעלות מחירים לכרטיסי GeForce RTX 30

EVGA ו- ZOTAC מעלות את מחירי כרטיסים מסדרת NVIDIA GeForce RTX 30 ב -10% בממוצע לעומת MSRP עם עלייה מקסימלית של 350 דולר


למרות חוסר המלאי המשווע בכל חנות באינטרנט וגם בחנויות פיזיות ברחבי העולם, יצרניות כרטיסי המסך EVGA ו- ZOTAC מצטרפות למהלך של ASUS ומעלות מחירים לכרטיסים המותאמים אישית של NVIDIA GeForce RTX 30.

השינויים נעים בין 4% ל -23%, המתאימים לעליות מחירים שבין 70 דולר ל -350 דולר. בסך הכל, עליות המחירים עומדות על 10% בממוצע על פני מעל 30 כרטיסים. ASUS אינה השותפה היחידה של NVIDIA שהעלתה את המחירים שלה. כעת, EVGA ו- ZOTAC עשתה את אותו הדבר עם עליות של 70 עד 350 דולר.

עלייה של 10% ב- MSRP (מחיר מומלץ לצרכן) מהווה מכה עבור הצרכנים ורחוקים שנות אור מהמחירים שחשבנו שנשלם אחרי ההשקה. המחירים של רוב כרטיסי המסך של יצרניות אלה עלו ב -70 דולר ארה"ב, בעוד ש 24 מתוך 31 אלה עלו ב -80 דולר. עם זאת, ZOTAC העלתה את ה- GAMING GeForce RTX 3090 Trinity ב -350 דולר, מה שמטה את הממוצע במקצת.

ZOTAC GAMING GeForce RTX 3090 Trinity- עלייה של 350 דולרים

חברת ZOTAC  העלתה את המחירים בלי לציין מדוע, אך לעומתה חברת EVGA סיפקה נימוקים לצורך בהעלאת מחירי כרטיסי GeForce RTX 30 שלה בין 70 דולר ל -90 דולר:

בשל אירועים מתמשכים, EVGA ביצעה התאמות מחירים על מוצרי GeForce RTX 30 Series. שינוי זה היה הכרחי בשל מספר גורמים וייכנס לתוקף ב -11 בינואר 2021. EVGA פעלה לצמצום ולמזער עלויות אלה ככל האפשר.

GeForce RTX 3080 FTW3 Ultra – המחירים עולים

EVGA  דאגה גם לעדכן כי לכל אלה שנמצאים כעת במהלך של המתנה למוצר ושביצעו את ההזמנה מראש, החברה תכבד את התמחור המקורי של MSRP עד ה- 16 באפריל 2021.

לקריאה נוספת:

לפני כשבועיים סיפקה חברת SUS נימוקים משלה לעלית המחירים:

ה- MSRP החדש שלנו משקף עליות בעלות לרכיבים, עלויות תפעול ופעילויות לוגיסטיות בתוספת המשך מכסי היבוא. עבדנו בצמוד לשותפי ההיצע והלוגיסטיקה שלנו כדי למזער עליות מחירים. ASUS מעריכה מאוד את המשך העסק והתמיכה שלך כשאנחנו מנווטים בתקופה זו של שינוי חסר תקדים בשוק.

למרבה הצער, עליות מחירים שכאלה אינן מתואמות עם רמות מלאי משופרות של כרטיסי מסך של NVIDIA או כרטיסי מסך מסדרת RX 6000 של חברת AMD.  נהפוך הוא, רמות המלאי נשארו ויישארו עגומות גם בחודשים הקרובים.

מקור: notebookcheck



כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות