שובר שיאים: סייברפאנק 2077 הוא ההשקה הדיגיטלית הגדולה ביותר בהיסטוריה

למרות ההשקה הבעייתית, הבאגים והמעריצים הזועמים, המשחק סייברפאנק 2077 שובר שיאי מכירות דיגיטליות


SuperData, חברה שמתמקדת במחקר של תעשיית המשחקים הדיגיטליים, שיתפה את הדו"ח החודשי האחרון שלה לחודש דצמבר 2020, שם שלטה ללא עוררין ההשקה של המשחק סייברפאנק 2077 (Cyberpunk 2077).

למעשה, על פי SuperData, זו הייתה ההשקה הדיגיטלית הגדולה ביותר בכל הזמנים וגם תכנית ההחזרים המורחבים של המשחק, והסרתו מחנות הפליסטיישן, לא השפיעו מהותית על המכירות המצטברות. סייברפאנק 2077 על פי הדו"ח הוא המשחק הגדול ביותר בכל הזמנים על בסיס הכנסות דיגיטליות ויחידות דיגיטליות שנמכרו (*10.2 מיליון עותקים!)

קמפיין שיווקי מוצלח והמוניטין של The Witcher 3: Wild Hunt סיפק את ההייפ הדרוש לכותרת CD Projekt Red כדי לשבור שיאים למרות בעיות הכוללות בעיות ביצועים בקונסולות, תקלות נרחבות והסרת המשחק ללא הגבלת זמן מחנות הפלייסטיישן. נתח גבוה במיוחד של המכירות הדיגיטליות (80%) היה במחשב האישי, ככל הנראה בגלל ההסרה בפלייסטיישן והמצב הכללי של גרסאות הקונסולה.

* אומדנים אלה כוללים עותקים דיגיטליים שהוחזרו, אך הנתונים שלנו מראים שההחזרים לא השפיעו באופן מהותי על המכירות המצטברות של המשחק.

שוק הגיימינג רותח

בסך הכל, בשוק המשחקים הדיגיטליים היה חודש שיא בדצמבר עם הכנסות ברוטו של 12 מיליארד דולר (הסכום החודשי הגבוה ביותר שנרשם אי פעם) וצמיחה של 15% על בסיס שנתי על-פי SuperData. בין המצטיינים האחרים שהודגשו בדו"ח נכללים רווחים חזקים של פורטנייט (הגבוה ביותר שראה המשחק מאז אוגוסט, הודות לאירועים עצומים כמו המאבק נגד גלקטוס (Galactus) כאשר 15.3 מיליון משתמשים בו זמנית היו מקוונים) וכן הרווחים החודשיים הדיגיטליים הגבוהים ביותר עד כה ה- GTA Online של Rockstar הודות לשחרור ה- Cayo Perico Heist, העדכון הגדול ביותר של המשחק שיצא אי פעם.

פורטנייט ממשיך לככב (בתמונה הדמויות החדשות מ"שליחות קטלנית")

המשחק המפתיע של שנה שעברה, Among Us, נפל מעט מנתוני השחקנים המדהימים שנרשמו בחודש שעבר, אך הוא עדיין היה פופולרי כמעט פי שלושה מהמשחק השני ביותר רובלוקס (Roblox).

מקור: SuperData


כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות