The Game Awards 2020: כל החשיפות והטריילרים החדשים

Dragon Age ו-Mass Effect הבאים בטיזרים חדשים,  סדרת Perfect Dark חוזרת, מאסטר צ'יף מגיע לפורטנייט, והוכרז יורש רוחני ל- LEFT 4 DEAD וגם ל-DEAD SPACE. קבלו את שלל ההכרזות והחשיפות שקיבלנו בטקס משחקי השנה 2020


טקס פרסי משחק השנה הידוע יותר בשם "The Game Awards 2020" הסתיים ולצד הזוכים, קיבלנו כמה וכמה חשיפות מעניינות וטריילרים חדשים. משחקים חדשים שנחשפו הם Season, Perfect Dark ו -Open Roads, לצד דמויות חדשות שמגיעות לפורטנייט וגם ל-Super Smash Bros. יורשים רוחניים למשחקי אימה הוכרזו, אחד ל-LEFT 4 DEAD בשם Back 4 Blood, ואחד ל-DEAD SPACE בשם The Callisto Protocol.

מאסטר צ'יף עדיין לא הגיע אלינו השנה במלוא הדרו עם המשחק Halo: Infinite, אך הוא מגיע אלינו כבר מהיום כדמות בפורטנייט:

הלהיט החברתי הפורץ Among Us הפך להיות גדול מאוד ובטקס פרסי המשחק צוות הפיתוח חשף מפה חדשה לגמרי, שאמורה לתת לנו עוד יותר דרכים להתעסק עם חברים. זו ספינת אוויר והיא יוצאת בתחילת שנת 2021:

משחק הפלטפורמה הרפתקאות It Takes Two מקבל טריילר חדש ומקבל תאריך יציאה– מרץ 2021:

We Are OFK היא סדרה אינטראקטיבית שאמורה להופיע באביב 2021, המספרת את עלייתה של קבוצת פופ שאפתנית בשם OFK, והמעריצים קיבלו טעימה מוקדמת עם הופעה וירטואלית באירוע:

משחק חדש של מפתחת Gone Home נחשף, והוא נקרא Open Roads, שאמור לצאת בשנה הבאה. הוא מגולל את סיפורן של אם ובת בטיול דרך נוף שומם, ומככבים בו גם קרי ראסל וגם קייטלין דבר:

דמות נוספת של Final Fantasy VII מצטרפת לקרב ונינטנדו חשפה הפתעה- הנבל של המשחק ספירוט (Sephiroth) וחרבו הענקית מגיעים לסופר סמאש ברוס (Super Smash Bros).

https://www.youtube.com/watch?v=XlUxSWiFIMw&ab_channel=BeardBear

אולפני Striking Distance, צוות חדש בהנהגת אחד היוצרים שעומדים מאחורי ה- Dead Space המקורי, הודיעו על פרויקט הביכורים שלו: The Callisto Protocol. כפי שתדמיינו, מדובר במשחק מדע בדיוני בנושא אימה שנראה מפחיד למדי, אם כי הוא לא צפוי לצאת לדרך עד 2022.

אתחול מחדש מודרני של הסדרה Perfect Dark הקלאסית זו סיבה למסיבה. סדרת משחקי היריות מגוף ראשון (FPS) שלקחה השראה מאחד המשחקים הטובים בכל הזמנים (GoldenEye 007) חוזרת עם כותר ריבוט חדש. אין מילה על המועד שבו הוא יהיה זמין, ולא בדיוק על אילו פלטפורמות מיקרוסופט ניתן יהיה לשחק. אבל יש מקום לאופטימיות:

חברת Warner Bros. Games חשפה את המשחק Back 4 Blood, משחק יריות מקוון קואופ בגוף ראשון בפיתוח של אולפני Turtle Rock. טורטל רוק זהו האולפן שזכה לשבחי הביקורת בסדרת המשחקים Left 4 Dead.

EA ו- BioWare משחררות טיזרים חדשים ל-4 Dragon Age, ללא תאריך שחרור וגם למשחק הבא בסדרת Mass Effect, עם טיזר חדש שלא אומר הרבה מלבד העובדה המשמחת שהמשחק חי:

משחק עם ארט דיזיין מדהים בשם Season נחשף. "משחק הרפתקאות אטמוספרי בגוף שלישי "שבו" אתה משחק כאישה צעירה מכפר מבודד החוקר את העולם באופניים בפעם הראשונה, אוסף חפצים וזיכרונות לפני שאסון שוטף הכל ". אין מילה מתי זה יהיה זמין אך זה נראה פשוט מעולה:

אחד המשחקים הגדולים ביותר השנה, הוא ללא ספק סימולטור הטיסה של מיקרוסופט, ובאירוע קיבלנו הכרזה שהמשחק מגיע לקונסולות בשנה הבאה. מיקרוסופט חשפה רשמית כי המשחק יגיע ל–XSX בקיץ הבא:

https://youtu.be/GdGB0cv6i8I

לקינוח, החשיפה האחרונה למשחק ההישרדות ארק 2 (Ark 2) הכילה הפתעה נחמדה: וין דיזל, כוכב "מהיר ועצבני" מככב בטריילר והוא הולך להיות דמות במשחק, כך שתוכלו לשלוט בו תוך כדי מפלצות ודינוזאורים. הוא אפילו יהיה בסדרת אנימציה חדשה המתרחשת בעולם הפנטסטי של המשחק.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות