ה-FOV מגיע גם לקונסולות ב-Call of Duty: Black Ops Cold War

סליידר שכולו FOV ומערכת פינג לכולם: אחד הפיצ'רים היותר חשובים לשחקני המחשב, צפוי להגיע גם לשחקני הקונסולה במשחק קול אוף דיוטי הבא


שחקני ה-PC מתהדרים בשלל פיצ'רים, הגדרות ייחודיות ואופציות השמורים בעיקר למחשבי גיימינג, כשמדובר בגרפיקה במשחקים. שחקני PC לא יהיו היחידים שיוכלו להתפנק עם הגדרת ה- FOV שלהם ב-Call of Duty: Black Ops Cold War, כי הפיצ'ר הזה מגיע סוף סוף גם לקונסולות.

Call of Duty: Black Ops Cold War עושה את מה שהרוב המכריע של משחקי היריות מגוף ראשון לא עושה: סליידר/ מחוון FOV בקונסולות. זהו אחד מכמה שינויים שבוצעו על סמך משוב משלב האלפא, והוא יהיה זמין בגרסת הביטא של המשחק ואילך.

Field of View בבלאק אופס המלחמה הקרה

FOV, למי שלא יודע מה זה אומר, הוא קיצור של Field of View ושינוי שלו מאפשר לשחקן להרחיב את שדה הראייה ההיקפית של המשחק. FOV רחב יותר אומר שאתה יכול לראות יותר שטח בקצוות המסך, אך מקטין את המטרות במרחק, וההפך הוא הנכון לגבי שדות ראייה צרים.

Treyarch שיתפה בטוויטר סרטון המציג את פיצ'ר ה-FOV בעזרת סליידר, ונראה כי הוא מתחיל מ -60 מעלות בקצה הנמוך ועולה עד 120 מעלות. בתיאור ההגדרה נקבע אפילו מהם ערכי ה- FOV, אנכיים ואופקיים בעת ההתאמה.

קחו בחשבון, שיש להגדלת FOV מחיר. הגדרת FOV רחב יותר משפיע לרעה על הביצועים של המשחק על ידי הורדת ה- framerate. זו הסיבה העיקרית לכך שרוב מפתחי משחקי היריות נמנעים מלהציע את ההגדרה בקונסולות, גם כאשר הם עושים זאת במחשב האישי. FOV המוגדר כברירת מחדל במשחקי קונסולות מוגדר בדרך כלל לערך נמוך כדי להבטיח משחקיות חלקה, אך לפעמים זה מעמיד שחקני קונסולות בעמדת נחיתות במצבים קרוספליי מול שחקני מחשב, במשחקים כמו Warzone למשל.

 

מערכת פינג ו-HUD משופר

חידושים נוספים שנזכה לראות כבר בשלב הבטא של המשחק הם Ping system ואפשרויות חדשות ל-HUD. במולטי של המשחק, ובכל המצבים מרובי המשתתפים, שחקנים יוכלו לעשות שימוש במערכת פינג. כלומר, להציב מיקומים על המפה שלהם כדי שחברי הצוות שלהם יוכלו לסייע ביעדים, אויבים ועוד. מערכת פינג תהיה תכונה בכל מצבי ה- MP, עם אפשרות לפינג ליעדים, שלל, מיקומים שלכם ושל האויבים ואפילו Scorestreaks שלהם, עבור חברי הצוות שלכם במהלך משחק. החל מ Deathmatch Team ועד Fireteam: Dirty Bomb, תוכלו להשתמש במערכת Ping כדי לתקשר באופן לא מילולי עם חברי הצוות שלכם לצורך תיאום מוגבר. בקונסולות- D-pad ובמחשב- מקש Z. למרות  שזוהי העתקה די ברורה של אחד החידושים הגדולים ביותר של Apex Legends, זה חידוש מבורך ויעיל.

ה-HUD המשופר בבלאק אופס: המלחמה הקרה

מערכת ה-HUD, למי שלא מכיר, לקוחה בכלל מעולם הטייס, וזה קיצור של Head-Up Display, מערכת תצוגה הנמצאת בתא הטייס במטוסי קרב המציגה מידע קריטי כמו גובה, מהירות, זווית התקפה וכו', כל זאת מבלי שיצטרך להוריד את מבטו אל לוח המכשירים ולאבד קשר עין עם הנעשה מחוץ למטוס. כך גם אתם במשחקי CoD, נחשפים בזווית העין למפה הקטנטנה, להתראות על גבי המסך של תחמושת למשל, ולשאר נתונים שאינם חלק משדה הקרב. שיפורים שיבואו למערכת ה-HUD יהיו, קסטומיזציה של הכוונת, המצפן, שמות השחקנים, רמזים והתראות ועוד.

בטא למשחק מתחילה היום

שלב הביטא של Call of Duty: Black Ops Cold War מתחיל היום, ב-8 בערב, שעון ישראל, והוא נגיש לכל מי שעשה השמנה מראש למשחק בקונסולת PS4. שחקני אחרים שרכשו את המשחק מראש, יוכלו להיכנס לבטא ולהתנסות רק בשבוע הבא, ב -15 באוקטובר. כך שנכון להיום, סבב הבדיקות השבוע יחול על ה- PS4 בלבד, בעוד שחקני מחשב ו- Xbox שהזמינו את המשחק ייאלצו להמתין שבוע כדי לבחון את ה-FOV במשחק. כל השחקנים האחרים שלא הזמינו מראש את המשחק, יוכלו לעשות זאת ב -17 באוקטובר, כאשר הביטא תיפתח לכולם.

Call of Duty: Black Ops Cold War מגיע ב -13 בנובמבר, מיד לאחר השקתן של קונסולות הדור הבא Xbox Series XXbox Series S ו- PlayStation 5. המשחק ישוחרר ל-PCPS4 , Xbox One.

מקור: treyarch.com


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות