שמועה: Titanfall 3 נמצא בפיתוח

מדליפי Apex Legends חושפים דמויות עתידיות, וטוענים כי Respawn עובדת על כותר שלישי בסדרת טיטאנפול – Titanfall 3


דמויות חדשות שצפויות להגיע למשחק הבאטל רויאל המצליח Apex Legends לשנתיים הקרובות, דלפו לצד שמועה שהמפתחת של המשחק, חברת ריספאון (Respawn Entertainment) עובדת גם על המשחק Titanfall 3. המידע כרגע בגדר שמועה בלבד.

הסגל המורחב של Apex Legends שמדליף פרטים חדשים על המשחק, ממשיך להזרים מידע, והפעם המידע מגיע מהמדליף הידוע Biast12, ששיתף תמונה בטוויטר (הועלה לרדיט) של מספר דמויות חדשות שכנראה אמורות להשתחרר בשבע העונות הבאות במשחק; Valk, Blisk, Ash, Horizon, Fuse, Firebug, and Husaria.

Full unblurred roster from @Biast12 on twitter from r/ApexUncovered

הדלפות אחרות מצביעות גם על קיומו של טיטאנפול 3. בתחילת השבוע צייץ הסטרימר הברזילאי TheNeon_Beast (דרך Dexerto), שנודע בקהילה בזכות הדלפותיו שנמצאו נכונות, ואמר כי "Titanfall 3 הוא אמיתי", מה שמרמז כי מדלפים אחרים יוכלו לגבות את טענתו. בציוץ אחר אמר Biast12 "אני יכול לאשר את החלק הזה", אך מאז, שני המדליפים מחקו את הציוצים המקוריים שלהם, ו- Biast12 נעל את חשבון הטוויטר שלו.

עם זאת, Biast12 אמר כי בזמן שהוא מחק את הציוץ שלו, ש"זה היה רק בגלל שהציוץ שציטטתי נמחק", וכי "אני עדיין עומד בדברי, טיטאנפול 3 נמצא בעבודה."

Apex Legends – נשען על המנוע הגרפי המלוטש של Titanfall 2

Titanfall 2, למרות שלא היה הצלחה מסחרית גדולה, נחשב לאחד ממשחקי ה- FPS הטובים של הדור האחרון. במיוחד בהתחשב בעובדה שזה המשחק שסלל את הדרך לפיתוחו של Apex Legends ואחראי עיקרי להצלחה הגדולה שלו. חברת ריספאון הספיקה לא מעט מאז שפרשו בכיריה מחברת אינפיניטי וורד (IW) שאחראית על פיתוח קול אוף דיוטי. החברה החדשה שהקימו סיפקה כמה משחקים משובחים כמו Star Wars Jedi: Fallen Order ומשחק ה-VR האחרון Medal of Honor: Above and Beyond.


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות