זו התגובה של AMD לסדרת GeForce RTX 30 של NVIDIA

אחרי ש-NVIDIA חשפה את סדרת כרטיסי ה- Ampere GeForce RTX 30 של הדור הבא שלה, AMD משיקה… אופניים חדשים


זו לא בדיחה, AMD השיקה היום אופני הרים מותאמים אישית ואופני קרוזר (cruiser) מותאמים אישית שנמכרים במחיר של 299 דולר וניתן לרכוש אותם דרך אתר AMD Fan Store. החברה אומרת כי האופניים החדשים "מיועדים לשנים רבות של רכיבה מהנה ונוחה".

AMD מסבירה:

"אופני הרים מותאמים אישית של AMD. אופניים אלה מיועדים לשנים רבות של רכיבה מהנה ונוחה. אופניים אלה עם 21 הילוכים עמוסים בתכונות נהדרות של אופני הרים, כולל אחיזת טוויסט של Shimano, בלמי MTB ליניאריים, מסגרת מתלים כפולה, ואוכף אופני הרים נוח".

 

האופניים כוללים מסגרת מתלים כפולה מפלדה בעיצוב מותאם אישית, 21 הילוכים אחוריים של Shimano, מחליפי אחיזת טוויסט, כננת 3 חלקים, בלמים לינאריים מלפנים ומאחור, מנופי בלמי סגסוגת, מוט מושב לשחרור מהיר מסגסוגת, חישוקי סגסוגת, וגלגלים 26 אינטש.

השבוע רמזה חברת AMD על משהו גדול שמתקרב וקשור לסדרת כרטיסי המסך החדשה RX 6000. רמזים אלו קשורים ישירות להכרזה האחרונה של NVIDIA עם כרטיסי המסך של הדור הבא סדרת 3000. אנבידיה חשפה בתחילת החודש כרטיס דגל בשם GeForce RTX 3090 ואת GeForce RTX 3080 וגם RTX 3070 במחירים של 1499 דולר, 699 דולר ו-499 דולר בהתאמה. שלושתם חזקים יותר מכרטיס הגיימינג שנחשב לחזק בעולם עד היום (RTX 2080 Ti).

מקור: tweaktown



כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות