המשחקים החינמיים של PlayStation Plus לספטמבר הוכרזו

סוני הכריזה על המשחקים החינמיים שיגיעו למנויי PlayStation Plus בחודש ספטמבר, PUBG, Street Fighter V

זו ההזדמנות האחרונה שלכם לדרוש את המשחקים החינמיים של חודש אוגוסט PS Plus games, לפני שמגיעים המשחקים של ספטמבר למנויי PlayStation Plus. המשחקים החינמיים של אוגוסט היו בהחלט שווים: הלהיט של הקיץ, פול גייז (Fall Guys: Ultimate Knockout) והחידוש למשחק Call of Duty: Modern Warfare 2. להלן המשחקים החינמיים לחודש זה:

PUBG: PlayerUnknown’s Battlegrounds

מי לא מכיר את PUBG, אחד ממשחקי הבאטל רויאל הראשונים והמצליחים ביותר בז'אנר, עכשיו יכול להיות שלכם ללא תשלום. זה הזמן לצנוח לשדה הקרב הבוגדני, ולהתחיל לבזוז ציוד תוך כדי חיסול האויבים במפה. PUBG מאפשר לכם לבנות את החייל האולטימטיבי מאפס ולהילחם מול עד 99 שחקנים אחרים על גבי מספר מפות ייחודיות.

יש לכם הזדמנות לשרוד רק פעם אחת, כי אין דרך חזרה למפה אחרי שהרגו אתכם. הדרך אל התהילה יכולה להיות במבצע סולו מרשים ומאתגר במיוחד או עם עד 4 חברים.

Street Fighter V

משחק המכות האולטימטיבי מגיע בחודש הבא למנויים והוא יכול להיות שלכם בחינם. מתחרים חדשים ולוחמים עולמיים אייקוניים מסתובבים ב-Street Fighter V. משחק הלחימה האכזרי של קאפקום והכותר האחרון בסדרת Street Fighter! זו ההזדמנות שלכם לחדד את הכישורים שלכם במגוון מצבים- מצב סולו לשחקן יחיד, ואפשרות גם באונליין להילחם מול הלוחמים הטובים ביותר בעולם במשחקים מקוונים!

החל מחודש הבא יתקיימו טורניריי Street Fighter V PS4 החל מה -4 בספטמבר בארה"ב וקנדה. אירועים אלו יציעו ללוחמים הזכאים מכל רמות המיומנות באזורים אלה את ההזדמנות להתמודד על תואר האלוף הנכסף, וגם להרוויח לא מעט כסף. פרטים נוספים בהמשך.

שני המשחקים, PUBG ו- Street Fighter V יצטרפו ל- PS Plus ביום שלישי, 1 בספטמבר, ויהיו זמינים להורדה למנויי PS Plus עד ה- 5 באוקטובר.

מקור: PlayStation Blog

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x