המולטי של Modern Warfare עכשיו בחינם לסופשבוע

לכל מי שעדיין לא התנסה במולטיפלייר של Call of Duty: Modern Warfare עכשיו תוכלו לעשות זאת כבר עכשיו ועד יום רביעי בשבוע הבא


במסגרת השקת עונה 5 ל-Call of Duty: Modern Warfare ו- Warzone משחררת אקטיביז'ן את מצב המולטיפלייר בחינם למשך כל הסופשבוע ועד לאמצע שבוע הבא. אין ספק ש-Warzone הוא הצלחה מסחררת במיוחד לנוכח העובדה שהוא חינמי לכולם, אבל לפעמים יש שחקנים שרוצים ל"שחק בקטנה" בכמה סיבובים במולטי של המשחק, ולשם כך אקטיביז'ן מעניקה לכל מי שאין ברשותו את המשחק, להתנסות במולטי (Call of Duty: Modern Warfare) בחינם.

שחקו עד אמצע שבוע הבא Call of Duty: Modern Warfare בחינם

תקופת הניסיון ללא תשלום תחל בסוף השבוע הנוכחי, ה-7 לאוגוסט, ותסתיים ביום רביעי, ה-12 לאוגוסט. במהלך הימים הללו תוכלו לקבל גישה לחלק מוגבל מרכיב מצב מרובה המשתתפים של Modern Warfare בתנאי שמותקן אצלכם המשחק החינמי Call of Duty: Warzone.

שחקו בחינם במפת Petrov Oil Rig ב- Modern Warfare

המולטי החינמי כולל משחקי 6v6 על חמש מפות מרובות משתתפים: Shoot House, Shipment (המעולות) ו- Cheshire Park, בתוספת המפות שקיבלנו בעונה 5, Suldal Harbor ו- Petrov Oil Rig.

המודים שתוכלו לשחק בהם בחינם הם: Death Death, Team Confirmed, Domination ו- Hardpoint.

דרישות מערכת (מומלצות) Call of Duty: Modern Warfare / Warzone

  • מערכת הפעלה: Windows 10 64 Bit (מעודכן עם Service pack)
  • מעבד: Intel Core i5-2500K או AMD Ryzen R5 1600X processor
  • זיכרון ראם: 12GB
  • שטח אחסון: 175GB
  • כרטיס מסך: NVIDIA GeForce GTX 970 / GTX 1660 או Radeon R9 390 / AMD RX 580
  • DirectX: מערכת שתומכת ב-DirectX12
  • כרטיס קול: DirectX תומך

מטרת שחרור מצב המולטיפלייר בחינם היא כמובן לפתות שחקנים שאין להם את המשחק או כאלה שמכירים רק את וורזון, לרכוש את המשחק המלא. זה הצליח לה בפעם הקודמת לפני חודשיים, וזה כנראה יצליח לה גם הפעם.

מקור: blog.activision


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות