"הרוצח מגן עדן" ישוחרר בשבוע הבא

המשחק הבלשי המסקרן Paradise Killer נוחת אצלנו בשבוע הבא. אם שרלוק הולמס זה סגנון שאתם מתחברים אליו, המשחק הזה הוא בשבילכם


המשחק Paradise Killer שנחשף במלואו ביוני האחרון באירוע "2020 PC Gaming Show" ששודר בלייב, מקבל תאריך יציאה וזה יקרה בשישי הבא, ה-4 בספטמבר, 2020. תאריך מאוד אמיץ יש לציין, שכן באותו היום יוצאים כמה משחקי טריפל A כמו משחק הנוקמים (Marvel’s Avengers), המשחק Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2 וגם NBA 2K21.

אבל, מדובר במשחק אינדי קטן ומסקרן ביותר, בו תעלומת רצח מתרחשת אי שם באי דמיוני, כך שהוא בכלל לא מתכוון להתחרות עם כל ה"גדולים".

מה הסיפור של Paradise Killer?

אתם נכנסים לנעליה של ליידי לאב דייז (עלמת האהבה מתה?, באנגלית-Lady Love Dies), בחורה שהיא "פריקית של חקירות" שמוזמנת מהגלות כדי לנסות לפתור את תעלומת הרצח ולגלות מיהו הרוצח. לשחקן ניתנת סוכנות כדי לחקור את האי, לחקור עדים וחשודים, למצוא ראיות ולבנות בהדרגה תיק ואף להתעמת מול החשוד העיקרי.

Paradise Killer מבוסס על בחירות. אתם בוחרים את מי להאשים, ובונים לו תיק שתמוך בהרשעה. לכל אחד בגן העדן יש סוד להסתיר ומשהו להרוויח. חברים ותיקים הופכים לחשודים חדשים, וכולם ינסו לחבל בהחלטות שלכם בצורה אלגנטית. ישנם הרבה רוצחים אפשריים, אך מי שתבחרו יוכל להגדיר את האמת.

נשמע מעניין? אתם מוזמנים להוריד את הבטא בסטים ולהתנסות במשחק בעצמכם.

Paradise Killer ישוחרר ב-4 בספטמבר, ל-PC ולקונסולה הניידת של נינטנדו, Switch.

תודה ל- allgamesdelta

 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות