הדמו של NBA 2K21 זמין להורדה

משחק הכדורסל הבא NBA 2K21 ישוחרר בצל אחת האבידות הגדולות בהיסטוריה של ליגת האנ.בי.איי, מותו בטרם עת של ה"בלאק ממבה", קובי בראיינט. הדמו למשחק שוחרר היום ובראיינט נכלל בו (לינקים להורדה בסוף)


חברת 2K משחררת היום את הדמו (של הדור הנוכחי) למשחק הכדורסל הפופולרי שלה- NBA 2K21 עבור PlayStation 4, Xbox One ו- Nintendo Switch. התזמון של הדמו מגיע בדיוק כשבליגת ה-NBA של החיים האמיתיים, רושם שחקן סלובני צעיר מקבוצת דאלאס בשם לוקה דונצ'יץ את אחת ההצגות הגדולות ביותר של השנים האחרונות, עם שלשה מדהימה על הבאזר, שנכנסה היישר לפנתאון.

הדמו השנה כולל ארבע קבוצות שניתן לשחק בהן. קובי בראיינט (Kobe Bryant), שהיה אחד מהשחקנים המצליחים בתולדות ה-NBA, מגיע אליכם עם קבוצת הלייקרס (All-Time Lakers). גרסה מיוחדת למשחק לזכרו נקראת "MAMBA FOREVER EDITION" והיא תשוחרר גם לדור הבא.

עוד כוכבים שתוכלו לטעום בדמו: ביל ראסל (Bill Russell a) האייקוני מהסלטיקס , ג'אניס אנטטוקונמפו וקאוי לאונרד ממילווקי באקס ולוס אנג'לס קליפרס בהתאמה.

הדמו של NBA 2K21 מבטיח הזדמנות לנסות כמה מהחידושים האחרונים בסדרה, בקונסולות של הדור בנוכחי, ה-PS4 וה-Xbox One. החל מחידושים מרכזיים ל- Pro Stick ועד מערכת צילום מחדש, NBA 2K21 כולל שפע שדרוגים, שיפורים ושינויים חדשים שמביאים את הסדרה לרמה חדשה.

ה- MyPLAYER חוזר ויש שיטת ניקוד חדשה

הדמו מבשר לנו גם על חזרתו של מצב ה- MyPLAYER הפופולרי בו תוכלו לבחור את המיקום והתכונות של השחקן שלכם, ומבט ראשון על האפשרויות שיהיו ב- NBA 2K21.

בגלל העיכוב בתחילת עונת NBA 2020-21, NBA 2K נוקטת בגישה חדשה לדירוגי השחקנים שנחשפים עבור NBA 2K21. השנה, NBA 2K תעדכן את דירוג השחקנים עם יציאת NBA 2K21 לקונסולות מהדור הבא, לאחר סיום עונת NBA 2019-20, כדי להבטיח שהרייטינג ישקף את ביצועי השחקן בעונה זו. באותה עת, כל הדירוגים המעודכנים של שחקני ה-NBA ייושמו ב-NBA 2K21 עבור קונסולות של הדור הנוכחי ואילך, לדור הבא.


לינקים להורדה:

לחצו כאן להורדת הדמו למשחק NBA 2K21 ל- PS4

לחצו כאן להורדת הדמו למשחק NBA 2K21 ל-Xbox One

https://youtu.be/JLsDWPsx23c

NBA 2K21 ישוחרר ב-4 בספטמבר ל-PS4, XBox One, Nintendo Switch וגם למחשב האישי.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות