Animal Crossing מככב בקטלוג 2021 של איקאה בטייוואן

הקטלוג החדש של איקאה בטייוואן (IKEA Taiwan) עוצב מחדש והוא צבעוני מתמיד ומככבים בו דמויות ופריטים מתוך המשחק “אנימל קרוסינג”


הכותר האחרון בסדרת אנימל קרוסינג,  Animal Crossing: New Horizons, הפך לתופעה עולמית. עם השילוב המנצח בין דייג, ציד ועיצוב פנים, וזה היה רק ​​עניין של זמן עד שחברות שקשורות לתחביבים הללו ימנפו זאת לצורך קידום. כעת, איקאה טייוואן עשתה את זה בדיוק על ידי שחזור של מספר עמודים מהקטלוג האייקוני שלה באמצעות דמויות ופריטים מהמשחק. את התוצאה הסופית של הקטלוג היא פרסמה בעמוד הפייסבוק הרשמי שלה.

https://www.facebook.com/IKEA.Taiwan/photos/a.140770119312232/3166346720087875/

אפשר להתרשם במיוחד באופן בו השתמשו בקבוצת הדמויות הצבעונית של המשחק והתאימו את התלבושות שלהם כמעט בדיוק לדגמים המעוצבים של איקאה. כמובן שרכישת רהיטים באנימל קרוסינג, היא ממש לא חוויית איקאה. ב- Animal Crossing, קניית רהיטים היא תהליך מתסכל של ביקור רציף בחנות במשחק בתקווה שהפריטים הנחוצים להשלמת האוסף שלך נמצאים במלאי. לעומת החוויה של איקאה, וגם ב”איקאה ישראל” של קניית רהיטים במהלך סיור עמוס בצבעים ועיצובים לבית.


אירועים מהחיים האמיתיים לתוך המשחק מתרחשים בתכנית הטוק שואו שמתרחשת בו, ולאחרונה התארחה הזמרת סלינה גומז בתכנית. גם פיל ספנסר ממיקרוסופט (הבוס של האקסבוקס) שטען בתכנית כי “אנחנו לא מנסים למכור יותר קונסולות מה- PS5, אנחנו עושים משהו אחר”.

Animal Crossing: New Horizons הוא המשחק הנמכר ביותר ביפן השנה והנמכר ביותר לקונסולה הניידת של נינטנדו. עדכון הקיץ השני שלו הוסיף למשחק את האפשרות לחלום ואופציית שמירה של האי.

תודה ל-allgamesdelta


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות