רשמי: Crysis Remastered ישוחרר ב-18 בספטמבר

בשקט בשקט חשפה קרייטק את תאריך השחרור של החידוש למשחק קרייסיס המקורי. Crysis Remastered ינחת בעוד חודש בדיוק, הכינו את מסכי ה-8K


לפני 13 שנה בערך, פרץ אל העולם משחק בשם קרייסיס שהחליט לאתגר כמעט כל מחשב בעולם. המשחק הציג גרפיקה נוצצת ועוצרת נשימה, כזו שאתם לפעמים מנסים להבין אם מדובר במציאות או במשחק מחשב. קרייסיס הפך לסדרה שלא חידשה כמעט דבר, Crysis 2 ו- Crysis 3 לא הצליחו כמו שהמפתחת שלו חשבה שיקרה, ומאז הסדרה בעיקר מעלה זכרונות לימים שהמחשבים שלנו הסיעו שעות נוספות.

באפריל האחרון הוכרז לראשונה Crysis Remastered, חידוש למשחק המקורי שהבטיח להביא איתו גרפיקה "שוברת קונסולות" לדור הקונסולות הנוכחי ותמיכה ב-8K. אבל, טריילר החשיפה של המשחק המחודש, הניב בעיקר פיהוק אחד גדול. המעריצים לא כל כך התרשמו מהגרפיקה, ואחרי 13 שנים מצאתו של המשחק המקורי, יש פה בעיה.

ב-31 ביולי שוחרר המשחק לקונסולה הניידת של נינטנדו, Nintendo Switch והאמת שהמשחק נראה שם נהדר ושחקני נינטנדו קיבלו סוף סוף את קרייסיס. אבל, ההשקה לפלטפורמות הגדולות יותר, נדחתה.

Crysis Remastered מתוך Nintendo Switch

יש תאריך לקרייסיס

בשבוע האחרון העלתה חברת קרייטק דרך טוויטר תמונה ברזולוציית 8K של חליפת הננו במשחק (Nanosuit) אותה תוכלו להוריד כאן. השוק העריך שהמשחק ישוחרר היום, ה-21 באוגוסט, בגלל איזו הדלפה ברטון פלייסטיישן אנגלי, אבל זה לא יקרה.  היום, משחררת החברה בשקט בשקט, טריילר טכנולוגי חדש על המשחק, ובסופו מופיע תאריך השחרור הנכסף, ה-18 בספטמבר, 2020.

Crysis Remastered ישוחרר ב-18 בספטמבר ל- PS4, Xbox One וגם למחשב האישי (דרך החנות Epic Games).


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות