הראשון חוזר בשנית: Crysis Remastered הוכרז

האם המחשב שלכם יכול להריץ את קרייסיס? משחק היריות העתידני שהפך לקאלט ולפורץ דרך בתחום הגרפיקה חוזר אלינו לסיבוב נוסף, והפעם כחידוש למשחק הראשון בסדרה

בשנת 2007 שוחרר משחק יריות חדש בשם קרייסיס (Crysis) שפותח על ידי חברת קרייטק (Crytek) בבעלותם של שלושה אחים טורקים. קרייטק הייתה חברה קטנה שחתומה על המשחק האגדי Far Cry (משנת 2004) שבשל בעיות של זכויות יוצרים, נאלצה לעבוד על משחק המשך רוחני לפאר-קריי, שפותח על אותו מנוע גרפי שאפתני בגרסה חדשה, CryENGINE 2. המנוע הגרפי החדש הצליח להביא משחק עולם פתוח מדהים ביופיו שממוקם באי טרופי עם גרפיקה נוצצת, מציאותית, מהממת, כזו שגרמה לכל גיימר בעולם לשפשף את העיניים כדי להבין אם מדובר במציאות או במשחק מחשב. אבל היה לזה מחיר. המשחק דחף את החומרה דאז אל הקצה של הקצה של הקצה.., לא היה פשוט להריץ את המשחק הזה ואם כן, הוא פשוט זחל.

כעת, 13 שנים לאחר שחרורו של Crysis, אנחנו עומדים לקבל בקיץ הקרוב גרסה מחודשת (remaster) למחשב האישי, Xbox One, ל-PlayStation 4 ול-Nintendo Switch. המנוע הגרפי של המשחק הוא בגרסת 5.6 ונראה כי החברה הצליחה לשלב תמיכה תוכנתית בריי-טרייסינג (Ray Tracing) בנוסף לשיפורים הרבים שהיא יישמה במשחק המחודש כמו אפקטים מיוחדים, טקסטורות חדשות ומלוטשות, מודלים מעודכנים ועוד. תזכורת וידאו למשחק המקורי:

הגרסה המחודשת של קרייסיס תהיה לקמפיין של המשחק, ללא מולטי. 

אתר Crysis


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות